Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Σωματείο Εργαζομένων Κέντρων Υγείας Νομού Καρδίτσας: Απεργιακή κινητοποίηση την Πέμπτη (19/3) για μισθούς και προσλήψεις

Συνάδελφοι απέναντι στην πολιτική που μετατρέπει την υγεία σε εμπόρευμα, τα νοσοκομεία σε επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους σε φθηνούς και αναλώσιμους ΕΧΟΥΜΕ χρέος να αντισταθούμε!

 

Να διεκδικήσουμε μαζί με τους ασθενείς και το λαό συνθήκες περίθαλψης και εργασίας που ανταποκρίνονται στις τεράστιες δυνατότητες που μας προσφέρει η ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνολογίας!

Συνάδελφοι η αγανάκτηση που υπάρχει για τις μεγάλες ελλείψεις προσωπικού όλων των ειδικοτήτων (γιατρών, νοσηλευτών, μαιών, επιστημονικού, παραϊατρικού, διοικητικού, τεχνικού και λοιπού προσωπικού) απαράδεκτες συνθήκες εργασίας που βιώνουμε, την αυξανόμενη εντατικοποίηση, από το προσωπικό που φεύγει και δεν αναπληρώνεται, μας έχουν οδηγήσει στο να ξεπεράσουμε τα όρια της ψυχικής και σωματική μας αντοχής, να γίνουν συμμετοχή διεκδίκησης!

Οι ελλείψεις αυτές έχουν επιπτώσεις και στην παροχή υγειονομικής φροντίδας των ασθενών που παρόλο που πληρώνουν ένα σωρό φόρους και ασφαλιστικές εισφορές δεν έχουν την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και καλούνται να βάλουν βαθιά το χέρι στη τσέπη για να βρουν την υγεία τους.

Η ανύπαρκτη ουσιαστικά πρόληψη και πρωτοβάθμια περίθαλψη είναι αιτία επιδείνωσης της υγείας του λαού και αύξησης της νοσηρότητας.

Τεράστια ποσά κατασπαταλώνται για εργολαβίες, για εξωτερικούς συνεργάτες και σε άχρηστες υπηρεσίες, χρήματα που ροκανίζουν τον προϋπολογισμό αντί να πηγαίνουν για προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, ενώ η γραφειοκρατία αυξάνει καταδυναστεύοντας τους εργαζόμενους παρά την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών.

Η ομηρία χρόνων για πολλούς εργαζόμενους συνεχίζεται αφού η κυβέρνηση αρνείται να τους μονιμοποιήσει παρόλο που καλύπτουν μόνιμες, διαρκείς, επιτακτικές και κρίσιμες ανάγκες.

Ο σχεδιασμός αυτός σε συνδυασμό με την μετατροπή της οικονομίας σε πολεμική, όπου όλα τα νταούλια βαράνε στην κατεύθυνση προετοιμασίας του γενικευμένου μακελειού και των πολέμων των ιμπεριαλιστών, μπορεί να εξηγήσει τον καθένα τις άσχημες συνθήκες που βιώνουμε στην εργασία μας, και συνολικά στη ζωή μας !

Να μην πληρώσουμε τα «σπασμένα» του πολέμου !

Συνάδελφοι η κυβέρνηση μας εμπλέκει όλο και πιο βαθιά στους ιμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς και στον πόλεμο που βρίσκεται σε εξέλιξη στη Μέση Ανατολή. Κινδυνεύουμε να γίνουμε στόχος αντιποίνων από αυτή τη συμμετοχή για τα συμφέροντα των εφοπλιστών, των ενεργειακών, των κατασκευαστικών κι άλλων ομίλων που τρίβουν τα χέρια τους για τα τεράστια κέρδη που τους περιμένουν!

Όμως οι άμεσες επιπτώσεις που θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε από τον πόλεμο είναι ήδη δυσβάσταχτες, ενώ αν ο πόλεμος διαρκέσει για σημαντικό χρονικό διάστημα, οι επιπτώσεις θα πολλαπλασιαστούν τους επόμενους μήνες.

Με την ακρίβεια που ήδη κατατρώει τους πετσοκομμένους μισθούς και η οποία θα απογειωθεί, το ενδεχόμενο μιας νέας μεγάλης οικονομικής κρίσης που θα επιχειρήσουν να μας την φορτώσουν ξανά στην πλάτη μας, στην πλάτη των εργαζομένων και του λαού.

Οφείλουμε λοιπόν να μην παραμείνουμε θεατές μπροστά στις εξελίξεις, η παθητικότητα, η αναμονή και η ανάθεση σε «σωτήρες» είναι βούτυρο στο ψωμί των κυβερνώντων και με όρους οργανωμένης συμμετοχής στις κινητοποιήσεις που ξεδιπλώνονται από τα σωματεία και τους μαζικούς φορείς να δυναμώσουμε τον αγώνα για τις δικές μας ανάγκες και όχι τα κέρδη των λίγων, των επιχειρηματικών ομίλων !

Με σύνθημα «ΔΩΣΤΕ λεφτά για την υγεία – Καμιά θυσία για του πολέμου τα σφαγεία» να δώσουμε τη μάχη με τη μαζική συμμετοχή μας για:

  • Ενίσχυση των Κέντρων Υγείας του νομού Καρδίτσας με μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, για να καλυφτούν όλες οι ανάγκες των κέντρων Υγείας.
  • Μονιμοποίηση όλων των επικουρικών.
  • Αναμόρφωση των οργανισμών ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.
  • Αυξήσεις 20% στους μισθούς μας. Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού. Διπλασιασμό του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας και επέκταση του σε εργαζόμενους που εργάζονται σε αντίστοιχες συνθήκες. Ένταξη στα ΒΑΕ.
  • Καμιά καθυστέρηση στην πληρωμή των νυκτερινών, υπερωριών και εργασίας σε Κυριακές και αργίες.
  • Κατάργηση του ΦΠΑ στα είδη πλατιάς λαϊκής κατανάλωσης.
  • Κατάργηση των φόρων στα καύσιμα. Κατάργηση του χρηματιστηρίου ενέργειας και πλαφόν στις τιμές της ενέργειας και των καυσίμων.
  • Να σταματήσει κάθε συμμετοχή της Ελλάδας στις ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις που αυξάνουν την πιθανότητα γενικευμένου πολέμου και μετατρέπουν την χώρα μας σε στόχο αντιποίνων.

Απαντάμε με:

  • ΑΠΕΡΓΙΑ τη Πέμπτη 19 Μάρτη για τα δικαιώματά μας και τις ανάγκες των ασθενών, στην πολιτική που μετατρέπει την Υγεία σε Εμπόρευμα και τους εργαζόμενους σε φθηνούς και αναλώσιμους. Δεν θα υποστείλουμε τη σημαία των διεκδικήσεών μας!!!

Το Δ.Σ.

Πηγή www.karditsalive.net