Στο πλαίσιο του νέου προγράμματος του Δήμου Καρδίτσας για τα ηλεκτρικά ξύλινα ποδήλατα ξεκίνησε από σήμερα (24/6) η πιλοτική τοποθέτηση τους στους ειδικούς σταθμούς που βρίσκονται στα πιο κεντρικά σημεία της πόλης.
Η αρχή έγινε με δύο εξ αυτών να βρίσκονται σε κάθε έναν από τους σταθμούς της Πλατείας Ελευθερίας, του Παυσιλύπου, του Νοσοκομείου και της Κτηνιατρικής Σχολής, χωρίς όμως ακόμη να είναι σε λειτουργία.
Όπως ενημερωθήκαμε από το γραφείο τύπου του Δήμου Καρδίτσας αλλά και από τον Αντιδήμαρχο κ. Παναγιώτη Σβερώνη, ο λόγος για τον οποίο δεν μπορούν ακόμη να χρησιμοποιηθούν είναι και πάλι καθαρά λειτουργικός.
Συγκεκριμένα πρόκειται για την εφαρμογή μέσω της οποίας θα γίνεται η ενοικίαση και το λογισμικό αυτής το οποίο και υφίσταται τις τελικές τροποποιήσεις προκειμένου να αποδίδει σωστά και χωρίς κολλήματα. Η πλήρης διάθεση και λειτουργία των ποδηλάτων στο κοινό αναμένεται σε δύο με τρεις ημέρες όπως χαρακτηριστικά μας ανέφερε το γραφείο τύπου.
Αξίζει δε να υπενθυμίσουμε πως ο κάθε πολίτης ή επισκέπτης της Καρδίτσας θα μπορεί μέσω ειδικής εφαρμογής, διαθέσιμης για κινητά και καταχωρώντας τα στοιχεία της τραπεζικής του κάρτας να νοικιάζει για τρεις ώρες δωρεάν το ποδήλατο. Μετά το πέρας των ωρών αυτών ξεκινά η χρέωση. Για τους φοιτητές οι δωρεάν ώρες θα ανέρχονται σε πέντε.
Π.Β.















