Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Φ. Στάθης στη λογοδοσία: Ευθύνη της 5ης ΥΠΕ που δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα η μεταβίβαση του οικοπέδου του πρώην Κ.Υ. Μουζακίου στο Δήμο

Σε εκκρεμότητα παραμένει η μεταβίβαση του οικοπέδου που στεγαζόταν το παλαιό Κέντρο Υγείας Μουζακίου, έχοντας καθυστερήσει αρκετά, τόνισε στην ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας το βράδυ της Πέμπτης (30/10) ο δήμαρχος Μουζακίου κ. Στάθης.

Όπως υποστήριξε η ευθύνη γι αυτό είναι της 5ης ΥΠΕ καθώς όπως ενημερώθηκε από τη νομική της σύμβουλο θα πρέπει πρώτα να γίνει εγγραφή στο κτηματολόγιο και μετά να προχωρήσει η διαδικασία μεταβίβασης.

Αυτή την στιγμή συνέχισε, γίνεται η εγγραφή και με διαβεβαίωσαν τόσο ο διοικητής κ. Σερέτης, όσο και η νομική σύμβουλος ότι το οικόπεδο θα περάσει στον Δήμο το συντομότερο δυνατόν.

Τα παραπάνω αποτέλεσαν το πρώτο σκέλος της απάντησης σε ερώτημα του κ. Σερίφη που είχε επισημάνει ότι έχουν περάσει σχεδόν πέντε χρόνια από την κατάρρευση του Κέντρου Υγείας Μουζακίου και το οικόπεδο παραμένει σαν μπαζωμένο τοπίο. Ανάφερε ακόμα ότι είναι η είσοδος της πόλης και είναι μια κακή εικόνα. Και ρώτησε γιατί η Δημοτική αρχή δεν έχετε κάνει τίποτα ως τώρα για την ανάδειξη και αξιοποίηση του οικοπέδου που θα αναβαθμίσει όλη την περιοχή.

Πάνω σε αυτό ο δήμαρχος υποστήριξε πως δεν μπορεί να γίνει η παραμικρή ενέργεια ή μελέτη, αν πρώτα δεν περάσει το οικόπεδο στην κατοχή του Δήμου.

Π.Κ.

 

Πηγή www.karditsalive.net