H 27χρονη μητέρα του τρίχρονου Άγγελου, που βρήκε τραγικό θάνατο μετά από κακοποίηση πριν από ενάμιση χρόνο στο Ηράκλειο, απολογήθηκε σήμερα ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου, χαρακτηρίζοντας τον εαυτό της ως «καλή μαμά που λάτρευε το παιδί της».
Αρνήθηκε ότι κακοποίησε ποτέ το γιο της, ενώ επέρριψε την ευθύνη για την κακοποίηση του παιδιού στον 44χρονο πρώην σύντροφό της, ο οποίος απουσίαζε από το εδώλιο για ιατρικούς λόγους.
Η 27χρονη περιέγραψε ακραία οικονομική δυσχέρεια, ενώ για την ημέρα του περιστατικού ανέφερε ότι είχε πάει να φέρει καφέ και επιστρέφοντας βρήκε τον Αγγελο αναίσθητο και με τα μάτια γυρισμένα.
Κατά την απολογία της 27χρονη εξέφρασε μεταμέλεια για το ότι δεν έφυγε από το σπίτι του 44χρονου.
«Θα μπορούσα να είχα σώσει τον Άγγελο, να τον είχα πάρει και να είχαμε φύγει», είπε και ζήτησε συγγνώμη που δεν τα κατάφερε.
Στην αρχή της σημερινής διαδικασίας κατέθεσε ο πραγματογνώμονας καθηγητής Ψυχιατρικής του ΕΚΠΑ, Αθανάσιος Δουζένης, ο οποίος ανέφερε ότι ο δείκτης νοημοσύνης της 27χρονου είναι πολύ χαμηλός και γι αυτό δεν μπορούσε να αντιληφθεί τον κίνδυνο που διέτρεχε το παιδί της.
Ρεπορτάζ: Φανή Καλαθάκη
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος















