Ολοκληρώθηκε λίγο πριν από τις 3 το μεσημέρι η επιχείρηση μεταφοράς στο Νοσοκομείο Ιπποκράτειο Θεσσαλονίκης η μεταφορά νεογέννητου βρέφους από την πόλη της Καστοριάς.
Το ασθενοφόρο που μετέφερε το βρέφος συνόδευσαν ισχυρή αστυνομική δύναμη προκειμένου να εξασφαλιστεί η ταχύτερη δυνατή μεταφορά του στο νοσοκομείο.
Δικυκλιστές της Ελληνικής Αστυνομίας παρέλαβαν το ασθενοφόρο από την περιοχή του Κλειδιού Ημαθίας και το συνόδευσαν μέχρι την Θεσσαλονίκη, ανοίγοντας δρόμο μέσα στην κυκλοφορία.
Το βρέφος μεταφέρθηκε και παραδόθηκε στους γιατρούς τοτ Ιπποκράτειου Νοσοκομείου, και παραδόθηκε στα χέρια των γιατρών που είχαν τεθεί σε ετοιμοτητα για την άμεση υποδοχή και φροντίδα του.
Ρεπορτάζ: Δέσποινα Κρητικού
ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος














