Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Μάρκος Σεφερλής: «Δεν με έχω απογοητεύσει ποτέ και μπράβο μου»


Ο Μάρκος Σεφερλής κάθε καλοκαίρι ανεβάζει επιθεωρήσεις στο Δελφινάριο και με αφορμή τη νέα του παράσταση με τίτλο «ΓΕΛΑΣ» έδωσε μία νέα τηλεοπτική συνέντευξη.

Ο γνωστός κωμικός ήταν καλεσμένος το Σάββατο (27.06.2026) στην εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι» και μίλησε για την καριέρα, την προσωπική του ζωή αλλά και τον θάνατο του πατέρα του. Μάλιστα, ο Μάρκος Σεφερλής υπογράμμισε ότι δεν τον έχουν απογοητεύσει ποτέ οι επιλογές του. 

«Δεν χάνω το χιούμορ μου, ακόμα και σε δύσκολες στιγμές, αντιδρώ έτσι», τόνισε ο Μάρκος Σεφερλής.

Μιλώντας για τον θάνατο του πατέρα του εξομολογήθηκε: «Όταν έχασα τον πατέρα μου, ήμουν καλεσμένος στον Γρηγόρη Αρναούτογλου. Τότε είχε κάνει ο Ρουβάς το “Shake it” και κάποια στιγμή σηκωνόμαστε με τη Σοφία Βογιατζάκη να το χορέψουμε. Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε να πάω γρήγορα στο νοσοκομείο, γιατί ο πατέρας μου δεν ήταν καλά. Πάω στο νοσοκομείο, με το που έφτασα, πέθανε. Με παίρνει τηλέφωνο από την εκπομπή ο Μανώλης Σκοπελίτης να με ρωτήσει τι έγινε. Και του λέω “είχε πει κάτι ο πατέρας μου που δεν το ήξερα, να δω τον γιο μου να χορεύει με τη Σοφία Βογιατζάκη το “Shake it” κι ας πεθάνω. Εκείνη τη στιγμή, έτσι αντέδρασα. Δεν μπορούσα να το διαχειριστώ αλλιώς. Όχι ότι μετά δεν έκλαψα, δεν λυπήθηκα, αλλά η πρώτη μου αντίδραση ήταν αυτή».

«Σε μια εποχή που γίνονται νέα κόμματα, είπα να κατέβω στις δικές μου εκλογές και να ανακοινώσω το νέο κόμμα “ΓΕΛΑΣ”, είναι τα αρχικά από το «γέλιο ασταμάτητο». Υπόσχομαι γέλιο στον κόσμο, αυτό που κάνω τόσα χρόνια και υπόσχομαι να το κάνω και τα επόμενα χρόνια», είπε για τη νέα του παράσταση. 

«Από παιδάκι ήμουν η ψυχή της παρέας και με αγαπούσαν. Στη γειτονιά έπαιζα Καραγκιόζη», είπε ακόμα. 

«Διακοπές δεν πάω ποτέ. Ξεκουράζομαι όταν παίζω. Δεν μπορώ να κλείσω το Δελφινάριο έναν μήνα. Θεωρώ καθήκον μου να είμαι στις επάλξεις. Ο κόσμος περιμένει το καλοκαίρι, που παίρνει τις άδειές του, να έρθει να δει εμένα και να γελάσει. Δεν μπορώ να λείπω», δήλωσε σε άλλο σημείο της συνέντευξής του.

Μιλώντας για τις παραστάσεις του εξομολογήθηκε: «Τα αστεία τα δοκιμάζω στην ανάγνωση. Εκεί καταλαβαίνω αν βγάζουν γέλιο. Πριν την πρεμιέρα ρωτάω την Έλενα “θα γελάσει κανείς;”. Μου λέει “ρε Μάρκο, 30 χρόνια το ακούω αυτό. Αφού ξέρεις τι θα γίνει”. Αλλά το μαρτύριο το περνάω μέχρι την πρεμιέρα».

«Δεν με έχω απογοητεύσει ποτέ και μπράβο μου», είπε ακόμα ο Μάρκος Σεφερλής γελώντας.



Πηγή: www.newsit.gr