Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Σταμάτης Φασουλής: «Με τον πατέρα μου δεν είχαμε ουσιαστική σχέση, έκανε πως δεν με έβλεπε»


Μία σπάνια τηλεοπτική συνέντευξη έδωσε ο Σταμάτης Φασουλής και μίλησε τόσο για τα παιδικά του χρόνια όσο και για τα πρώτα του καλλιτεχνικά βήματα.

Ο σπουδαίος ηθοποιός και σκηνοθέτης ήταν καλεσμένος την Κυριακή (28.06.2026) στην εκπομπή «Πάμε μια βόλτα» και μίλησε για όλα στη Νίκη Λυμπεράκη. Ο Σταμάτης Φασουλής μίλησε και για τη σχέση του με τον πατέρα του, χαρακτηρίζοντας την ως «αδιάφορη».

«Μάλλον δεν φέρθηκα καλά στον εαυτό μου. Ποτέ δεν κατάλαβα σε τι θέση ήμουνα στο θέατρο. Πάντα νόμιζα ότι ήμουνα σε μειονεκτική. Νομίζω ότι μου λείπει η αυτοπεποίθηση σε πολλά πράγματα όταν είμαι εκτός σκηνής και εκτός πρόβας. Στην πρόβα και στην παράσταση νομίζω θα τα καταφέρω πολύ καλά, χωρίς να επαιρόμαι γι’ αυτό, αλλά νομίζω είμαι σίγουρος γι’ αυτά που διαθέτω, ότι ξέρω να το χειριστώ, μέχρι ενός ορισμένου σημείου. Αλλά στη ζωή δεν ξέρω.

Στη ζωή για να πάω σε ένα εστιατόριο, από την ώρα που μπαίνω μέχρι να κάτσω στο τραπέζι, νομίζω ότι είμαι ο τελευταίος της αμάξης. Μη με ρωτήσεις γιατί. Ούτε θέλω τώρα, είναι αργά, να το διορθώσω. Άστο, δεν πειράζει, μια χαρά μου πήγε άλλωστε. Μην του πειράζεις τίποτα, έτσι όπως είναι», εξομολογήθηκε.

«Η καριέρα μου άρχισε πριν από την καριέρα μου και άρχισε εδώ, στην Κυψέλη, στο Ινστιτούτο Αμερικανικών σπουδών. Όπου αντί να κάτσω να ρημαδομάθω τα αγγλικά, μαζευτήκαμε όλοι οι φιλότεχνοι της τάξης και κάναμε έναν θεατρικό θίασο. Το ήθελα εγώ πάρα πολύ και τους έπεισα», εκμυστηρεύτηκε, αρχικά, ο γνωστός ηθοποιός και σκηνοθέτης.

«Έβλεπα συνέχεια θέατρο, ήταν το δώρο της μητέρας μου κάθε Κυριακή απόγευμα. Έφτασα στην Γ’ Γυμνασίου να ‘χω δει 27 παραστάσεις. Η μητέρα μου έκανε ότι δεν στήριζε μετά το όνειρο μου, αλλά το στήριζε ουσιαστικά και της άρεσε πολύ. Ο πατέρας μου ήθελε να πάω αξιωματικός ναυτικού γιατί ο θείος μου ήταν ναύαρχος. Μετά, βέβαια, με καμάρωσαν πάρα πολύ», πρόσθεσε.

«Με τον πατέρα μου δεν είχαμε ουσιαστικά σχέση. Ήταν στο σπίτι αλλά ήταν από διακριτικός μέχρι αδιάφορος. Ήταν σαν να μην με βλέπει, δεν ενέκρινε καθόλου αυτή την τάση που είχα προς το θέατρο και την καλλιτεχνία. Δεν μου είπε τίποτα ποτέ, αλλά έκανε κάτι χειρότερο. Έκανε πως δεν με έβλεπε, πολύ χειρότερο» συμπλήρωσε ο Σταμάτης Φασουλής στο MEGA.

Έπειτα ο Σταμάτης Φασουλής αναφέρθηκε στον θεσμό του βραβείου «Χορν» και πολλοί Έλληνες ηθοποιοί που έχουν τιμηθεί με τη διάκριση αυτή μίλησαν για εκείνον. Ανάμεσά τους ήταν ο Χρήστος Λούλης, ο Δημήτρης Λάλος και ο Θανάσης Αλευράς.

Ο Σταμάτης Φασουλής συγκινημένος από την αναγνώριση των κόπων του, υπογραμμίζει πως η παράδοση δεν είναι κάτι στατικό, αλλά μια ζωντανή διαδικασία, την οποία ο ηθοποιός οφείλει πρώτα να γνωρίσει σε βάθος και να «σπάσει», προκειμένου να καταφέρει αργότερα να την υπηρετήσει ουσιαστικά.



Πηγή: www.newsit.gr