Μία νέα συνέντευξη έδωσε η Φαίη Ξυλά και εξήγησε τον λόγο που δε σκοπεύει να αποκαλύψει δημοσίως εάν έχει κάνει κάποια αισθητική παρέμβαση στο πρόσωπό της.
Η ταλαντούχα καλλιτέχνιδα μίλησε για όλα στο περιοδικό ΟΚ και τον Αστέρη Κασιμάτη. Μάλιστα, η Φαίη Ξυλά τόνισε ότι φροντίζει τον εαυτό της αλλά με ένα μέτρο.
«Πάντα φρόντιζα το μέσα μου και το έξω μου αλλά με μέτρο. Και στα 30 τη φρόντιζα, όπως και στα 40 και στα 50, και ελπίζω και στα 60, να μην παραιτηθώ ποτέ. Αλλά μη φανταστείς ότι κάνω κάτι extreme», παραδέχτηκε η γνωστή ηθοποιός σε σχετική ερώτηση.
«Στην καθημερινότητά μου συνήθως δεν προλαβαίνω να ασχοληθώ. Θα βάλω μια ενυδατική. Αλλά αν έχω χρόνο, και μάσκες θα κάνω και κάποια θεραπεία. Δεν το ακολουθώ όμως με συνέπεια», αποκάλυψε ακόμα η όμορφη Φαίη Ξυλά.
Τέλος εξήγησε τον λόγο που δε θα πει ποτέ δημοσίως αν έχει κάνει κάποια παρέμβαση στο πρόσωπό της όπως μπότοξ ή υαλουρονικό.
«Δεν θα απαντούσα ποτέ αν έχω κάνει μπότοξ ή υαλουρονικό. Θα κάνω ό,τι μου έρθει και ό,τι αισθανθώ ότι χρειάζομαι, αλλά πιστεύω ότι αν το κάνω, θα είναι σε τέτοιον βαθμό που δεν θα βλέπω αλλοίωση στον εαυτό μου. Παρότι θεωρώ ότι ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει στο πρόσωπό του. Αισθητικά δεν μου αρέσει να με βλέπω στον καθρέφτη και να είμαι τελείως διαφορετική», ξεκαθάρισε.
«Δεν έχω περάσει ακόμα κάποια κρίση ηλικίας, αλλά μπορεί να μου έρθει στο μέλλον», παραδέχτηκε η Φαίη Ξυλά στην ίδια συνέντευξη αναφέροντας ότι είναι 51 ετών.















