Στη σύλληψη ενός 42χρονου ο οποίος οδηγούσε με ταχύτητα 149 χλμ./ώρα και υπό την επήρεια αλκοόλ, προχώρησαν οι Αρχές στη Θεσσαλονίκη.
Ειδικότερα , το αυτοκίνητο κινούνταν με 149 χλμ. την ώρα, ενώ το όριο ταχύτητας στον εν λόγω δρόμο είναι 60 χλμ./ώρα.
Η παράβαση ταυτοποιήθηκε από ειδικό ραντάρ της Τροχαίας και τα μέλη της ΕΛ.ΑΣ. συνέλαβαν τον οδηγό ουκρανικής καταγωγής.
Ο οδηγός υποβλήθηκε και σε αλκοτέστ, το οποίο έδειξε ότι βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ.
Σήμερα αναμένεται να οδηγηθεί στον εισαγγελέα.














