Στιγμές θρίλερ σε Εξάρχεια και Πάτρα, με την εξαφάνιση 12χρονης και τον εντοπισμό της στην αχαϊκή πρωτεύουσα μαζί με 23χρονο.
Η κινητοποίηση των αρχών και η χρήση εφαρμογής εντοπισμού που είχε εγκαταστήσει η μητέρα της στο κινητό της αποτέλεσαν τους καθοριστικούς παράγοντες που έσωσαν την 12χρονη.
Η ανήλικη είχε φύγει από το σπίτι την Κυριακή 21/6 στα Εξάρχεια και, σύμφωνα με όσα κατέθεσε η μητέρα της, δεν είχε άμεση αντίληψη της απουσίας της.
Όπως είπε, αντιλήφθηκε την απουσία της λίγο αργότερα, όταν διαπίστωσε ότι το παιδί δεν απαντούσε στα τηλεφωνήματα, ενώ τα μηνύματα παρουσίαζαν ασυνήθιστη συμπεριφορά. Το τελευταίο μήνυμα από το κινητό της 12χρονης έγραφε: «Είμαι καλά εδώ, μην ανησυχείς μαμά».
Η μητέρα ανέφερε στις Αρχές ότι η ανήλικη επικοινωνούσε για περίπου έναν χρόνο μέσω διαδικτυακής εφαρμογής με άτομο με το οποίο είχε αναπτύξει επαφή.
Καθοριστικό ρόλο στον εντοπισμό της φέρεται να έπαιξε εφαρμογή γονικού ελέγχου και εντοπισμού τοποθεσίας, η οποία επέτρεψε στις Αρχές να εντοπίσουν το στίγμα της στην Πάτρα και να κινητοποιηθούν οι τοπικές αστυνομικές υπηρεσίες.
Η 12χρονη εντοπίστηκε στην είσοδο πολυκατοικίας μαζί με 23χρονο άνδρα, ο οποίος συνελήφθη επί τόπου.
Πάτρα: Η εμπλοκή και άλλου προσώπου
Σύμφωνα με τη μητέρα, εξετάζεται και η εμπλοκή άλλου προσώπου, ενώ η Αστυνομία διερευνά τις συνθήκες κάτω από τις οποίες η ανήλικη μετακινήθηκε από την Αττική στην Πάτρα.
Συγκεκριμένα, ένας άνδρας μεγαλύτερης ηλικίας, πατριός του 23χρονου, φαίνεται ότι πήρε την 12χρονη από τα Εξάρχεια και την πήγε με το ΚΤΕΛ στην Πάτρα.
Η συσκευή εστάλη στα εγκληματολογικά εργαστήρια για περαιτέρω έρευνα που θα οδηγήσει ίσως σε ξεκάθαρες απαντήσεις σχετικά με το κίνητρο και τους σκοπούς της αρπαγής, με όλα τα ενδεχόμενα να είναι ανοιχτά.
Παράλληλα, πληροφορίες αναφέρουν ότι στο κινητό τηλέφωνο του 23χρονου εντοπίστηκε υλικό με φωτογραφίες της 12χρονης (και όχι μόνο) που ερευνάται από τις αρμόδιες αρχές, με τη συσκευή να έχει σταλεί για εξέταση στα εγκληματολογικά εργαστήρια.













