Την πρόθεσή του θέσει στον Τραμπ το ζήτημα της απειλητικής ρητορικής του Ερντογάν κατά του Ισραήλ ξεκαθάρισε ο Μπένιαμιν Νετανιάχου.
Ο Μπενιαμίν Νετανιάχου δήλωσε σήμερα στο υπουργικό συμβούλιο ότι το Ισραήλ λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη τη ρητορική του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν εναντίον της χώρας, επισημαίνοντας ότι οι δηλώσεις του Τούρκου προέδρου θα τεθούν και ενώπιον της αμερικανικής κυβέρνησης.
Νετανιάχου: Κάθε μέρα ο Ερντογάν απειλεί με καταστροφή το Ισραήλ
Σύμφωνα με τους Times of Israel, που επικαλούνται πηγές από το γραφείο του πρωθυπουργού, ο Νετανιάχου είπε στους υπουργούς του: «Σχεδόν δεν περνά ημέρα, χωρίς ο Ερντογάν να καλεί στην καταστροφή του κράτους του Ισραήλ. Παίρνουμε αυτά τα λόγια πολύ σοβαρά, γιατί, αν υπάρχει ένα πράγμα που μάθαμε από την ιστορία του λαού μας, είναι ότι, όταν κάποιος λέει πως σκοπεύει να σε καταστρέψει, πρέπει να τον παίρνεις στα σοβαρά».
Ο Ισραηλινός πρωθυπουργός πρόσθεσε ότι το ζήτημα θα τεθεί και στους Αμερικανούς συμμάχους της χώρας. «Θα επιστήσουμε επίσης την προσοχή των Αμερικανών φίλων μας σε αυτές τις δηλώσεις. Δεν τις αγνοούμε» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Το τελευταίο διάστημα, ο Ερντογάν, αλλά και άλλοι ανώτατοι Τούρκοι αξιωματούχοι, έχουν εντείνει τις απειλητικές δηλώσεις τους απέναντι στην Ιερουσαλήμ. Νωρίτερα μέσα στον μήνα, ο υπουργός Εσωτερικών της Τουρκίας κάλεσε τη χώρα του να «απελευθερώσει» την Ιερουσαλήμ.















