«Μπορεί να αισθάνεται ότι πνίγεται από αυτή την άδικη αυτή κατάσταση, αλλά πολλές φορές έτσι χάνεις και το δίκιο σου έτσι» δήλωσε για τον Δ. Αβραμόπουλο η Άννα Ευθυμίου.
Η υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 τόνισε ότι την εξέπληξε αρνητικά η επικοινωνιακή στάση του στο θέμα.
Όσον αφορά στο ενδεχόμενο νέο κόμμα Σαμαρά η κα Ευθυμίου είπε ότι δεν είναι ευχάριστη κατάσταση, ότι πληγώνει τους ψηφοφόρους της ΝΔ αλλά μπορεί να δημιουργήσει και αντανακλαστικά συσπείρωσης.
Όσον αφορά στο κόμμα Τσίπρα η υφυπουργός Εργασίας είπε ότι κρύβει τη δυσκολία της πραγματικής κατάστασης πίσω από την ευκολία των λόγων.
Για Αβραμόπουλο
«Είναι διαφορετική η ουσία της υπόθεσης, στην οποία έχει πει ότι είναι φορολογημένα, είναι δηλωμένα, έχει πάρει την άδεια από την κ. φον ντερ Λάιεν αλλά και διαφορετική η επικοινωνία του ζητήματος, εμένα με εξέπληξε αρνητικά ιδίως η φράση ότι αυτό είναι «μπούρδες», και ότι «δεν θα απολογηθώ σε κανέναν», και με ότι άλλο συνέχισε. Μπορεί να αισθάνεται ότι πνίγεται από την άδικη αυτή κατάσταση, αλλά πολλές φορές έτσι χάνεις το δίκιο σου και όταν είσαι πολιτικός οφείλεις άμεσα να κάνεις ότι επιτάσσει o νόμος κι αν πιστεύεις ότι είναι άδικο είναι στο χέρι σου να το ανατρέψεις».
Στην ερώτηση, εάν η υπόθεση Αβραμόπουλου, έβλαψε την ΝΔ απάντησε: «Υπάρχει ένα θέμα ηθικής απαξίας αλλά η ΝΔ έβαλε τα πράγματα στη θέση τους. Ο κ. Χρυσοχοΐδης είπε πως εξελίχθηκε δικαστικά η όλη υπόθεση, και ο κ. Μαρινάκης είπε ότι προφανώς πρέπει να υπακούμε στις αρχές και στους νόμους και να κάνουμε ότι μας λένε. Υπάρχει θέμα και για τον γηγενή νεοδημοκράτη, έχει έναν αντίκτυπο».
Για Ασημακοπούλου
«Σαφώς για την κ. Ασημακοπούλου υπάρχει καταδικαστική απόφαση, εννοείται οφείλουμε να την σεβαστούμε, μέχρι το εφετείο υπάρχει και το τεκμήριο αθωότητας, αλλά τίθεται ένα θέμα στον δημόσιο πολιτικό βίο αυτοί οι πολιτικοί πώς θα προστατευτούν από την επικοινωνία που θέλουν να κάνουν με τους πολίτες πρέπει να υπάρχει μια περιφρούρηση, νιώθουμε αρκετά εκτεθειμένοι».
Για Σαμαρά
Ερωτηθείσα για τον Αντώνη Σαμαρά, τόνισε: «Ακόμα δεν έχει μετρηθεί το κόμμα, δεν είναι ευχάριστη κατάσταση, μας πληγώνει, μιλάω με τους παραδοσιακούς ψηφοφόρους της ΝΔ, η αλήθεια είναι ότι αισθάνονται πληγωμένοι εάν ο κ. Σαμαράς προβεί σε ένα κόμμα που ενδεχομένως κάνει κακό στην παράταξη, δεν θέλουμε να πληγώνεται η παράταξη από έναν άνθρωπο που την τίμησε πάρα πολύ ως πρωθυπουργός και ως πρόεδρος. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει και αντανακλαστικά συσπείρωσης, δεν ξέρω από που θα πάρει ψηφοφόρους».
Για Καραμανλή
«Ο κ. Καραμανλής είναι η ψυχή της παράταξης, έχει δώσει πολύ μεγάλη πολιτική εμβέλεια στην παράταξη μας και προφανώς είναι κομμάτι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ψυχή της παράταξης, εννοείται τον θέλουμε μαζί μας, είμαστε μια κεντροδεξιά παράταξη και οφείλουμε να προχωρήσουμε συντεταγμένοι στις εκλογές γιατί είναι μια κρίσιμη εκλογική αναμέτρηση».
Αιχμές για Τσίπρα
Στη συνέχεια όσον αφορά τον κ. Τσίπρα, είπε «Παρακολούθησα την συνέντευξη του και νομίζω ότι το σύνολο της αντιπολίτευσης και το νέο κόμμα Τσίπρα κρύβει τη δυσκολία της πραγματικής κατάστασης πίσω από την ευκολία των λόγων.
Είπε “θα κάνουμε ένα εθνικό ταμείο, θα πάρουμε 2 δις.” Όταν άκουσα για το περιθώριο των 6 δις, σκέφτηκα ότι υπάρχει το όριο δημοσιονομικών δαπανών, άρα ακόμα και να υπήρχαν τα 6 δις δεν μπορείς να τα πάρεις. Κι εμείς αυτό που μπορούσαμε ένα αξιοποιήσουμε ήταν το 1,75 δις, ήταν η μεγαλύτερη φορολογική μεταρρύθμιση που έγινε ποτέ.
Είπε ότι “πρέπει να μεγαλώσουμε την πίτα, θα φτιάξουμε ένα εθνικό ταμείο με πόρους από τις δημόσιες δαπάνες”, πολύ ασαφές μου φάνηκε. Δεν ήταν εξειδικευμένο άρα κρατάω ένα ερωτηματικό. Και μετά “θα φέρουμε μια φορολογική δικαιοσύνη επιβάλλοντας φόρους, και καταργώντας κάποιες φοροαπαλλαγές”, είπε. Δεν θέλουμε να φτάσουμε σε αυτή την κατάσταση, είναι εύκολα τα λόγια αλλά είναι δύσκολο να βρεις δημοσιονομικό χώρο».















