Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 42χρονος που οδηγούσε μεθυσμένος με 149 χλμ./ώρα


Στη σύλληψη ενός 42χρονου ο οποίος οδηγούσε με ταχύτητα 149 χλμ./ώρα και υπό την επήρεια αλκοόλ, προχώρησαν οι Αρχές στη Θεσσαλονίκη.

Ειδικότερα , το αυτοκίνητο κινούνταν με 149 χλμ. την ώρα, ενώ το όριο ταχύτητας στον εν λόγω δρόμο είναι 60 χλμ./ώρα.

Η παράβαση ταυτοποιήθηκε από ειδικό ραντάρ της Τροχαίας και τα μέλη της ΕΛ.ΑΣ. συνέλαβαν τον οδηγό ουκρανικής καταγωγής.

Ο οδηγός υποβλήθηκε και σε αλκοτέστ, το οποίο έδειξε ότι βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ.

Σήμερα αναμένεται να οδηγηθεί στον εισαγγελέα.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 



Πηγή: www.iefimerida.gr