Απάντηση στις αποχωρήσεις από το κόμμα της «Ελπίδα για Δημοκρατία» δίνει η Μαρία Καρυστιανού, κάνοντας λόγο για ανθρώπους που «απειλούνται από την ύπαρξή μας που προσπαθούν να διασπάσουν το κόμμα και να σπείρουν τη διχόνοια».
Υπενθυμίζεται πως σήμερα, Τετάρτη (24/6), ανακοίνωσαν την αποχώρησή τους από το κόμμα της κ. Καρυστιανού οι: Βασίλης Κοκοτσάκης, τεχνικός σύμβουλος των οικογενειών των θυμάτων των Τεμπών και ο πτέραρχος εν αποστρατεία, Αθανάσιος Παπανικολάου.
Η πρόεδρος του κόμματος, Μαρία Καρυστιανού έδωσε τη δική της απάντηση, μέσω ανάρτησης στο Facebook, τονίζοντας πως παρά τις εξελίξεις «δεν πτοούμαστε, δεν παραιτούμαστε… γιατί τα κίνητρά μας είναι αγνά, και όχι δόλια και υποχθόνια».
«Είναι πάνω από ξεκάθαρο ότι το βολεμένο, διεφθαρμένο και υποκινούμενο σύστημα μάχεται ένα κίνημα ζωντανό και ενεργό, που το διεμβολίζει και βάζει ως προτεραιότητά του τους πολίτες, προτάσσοντας τη λύση των προβλημάτων που πλήττουν την καθημερινότητά τους!», σημειώνει η ίδια στην ανάρτηση.
Ολόκληρη η ανάρτηση της κ. Καρυστιανού:
Το Κίνημά μας ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ έκλεισε ήδη ένα μήνα ζωής!
Ακόμη και μέσα σε αυτόν τον σύντομο χρόνο, ο πόλεμος κλιμακώνεται πανταχόθεν και βέβαια η λάσπη και η συκοφαντία συνεχίζονται ακατάπαυστα και εντατικά.
Αυτό μας χαροποιεί!
Διότι σημαίνει ότι τα πάμε πολύ καλά!
Οι πολίτες καταλαβαίνουν!
Η αλήθεια δεν κρύβεται, ούτε και αλλοιώνεται!
Είναι πάνω από ξεκάθαρο ότι το βολεμένο, διεφθαρμένο και υποκινούμενο σύστημα μάχεται ένα κίνημα ζωντανό και ενεργό, που το διεμβολίζει και βάζει ως προτεραιότητά του τους πολίτες, προτάσσοντας τη λύση των προβλημάτων που πλήττουν την καθημερινότητά τους!
Στη σκοτεινή αυτή δράση εναντίον μας οι απειλούμενοι από την ύπαρξή μας επιστρατεύουν όλα τα μέσα και όλους τους πρόθυμους.
Προσπαθούν να μας (δια)σπάσουν.
Να σπείρουν την διχόνοια.
Ακολουθώντας τη γνωστή συνταγή: διαίρει και βασίλευε.
Τα δόλια κίνητρα αν και ενίοτε καμουφλαρισμένα ευτυχώς γίνονται αντιληπτά, κάποτε νωρίς, κάποτε με καθυστέρηση.
Σημασία έχει ότι έστω και αργά όλα και όλοι αποκαλύπτονται.
Κόντρα στον πόλεμο λοιπόν, συνεχίζουμε.
Δεν πτοούμαστε, δεν παραιτούμαστε, δεν καμπτόμαστε!
Πολεμάμε και αγωνιζόμαστε μέχρι τέλους.
Γιατί τα κίνητρά μας είναι αγνά, και όχι δόλια και υποχθόνια.
Μαζί σας. Μαζί με τα παιδιά μας, για τα παιδιά μας.
Για μια Ελλάδα πραγματικά ελεύθερη από διαπλοκή, σήψη, φτωχοποίηση και εκμετάλλευση.
Επιτέλους!
Μαζί για τη Δημοκρατία και τη Δικαιοσύνη!!
Κοκοτσάκης: «Οφείλω να σας ζητήσω συγγνώμη»
Ο Βασίλης Κοκοτσάκης έκανε γνωστή την αποχώρησή του μέσω ανάρτησης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook, θέλοντας παράλληλα να ζητήσει «συγγνώμη» από όσους «κάλεσε να πιστέψουν σε μια προοπτική που τελικά δεν εξελίχθηκε όπως όλοι ελπίζαμε».
«Όταν στήριξα τη δημιουργία αυτού του φορέα, το έκανα πιστεύοντας ειλικρινά ότι επιχειρούσαμε να οικοδομήσουμε κάτι διαφορετικό: Ένα πραγματικό Κίνημα Πολιτών. Έναν χώρο συμμετοχής, συλλογικότητας, δημοκρατίας και διαφάνειας. Αυτό πίστεψα. Αυτό υποστήριξα. Αυτό σας μετέφερα. Σήμερα, μετά από μήνες προσπαθειών, προτάσεων, παρεμβάσεων και αναμονής, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το εγχείρημα ακολούθησε διαφορετικό δρόμο από εκείνον που οραματίστηκα και για τον οποίο ζήτησα τη δική σας εμπιστοσύνη», αναφέρει – μεταξύ άλλων – στην ανάρτηση.
Ολόκληρη η ανάρτηση του κ. Κοκοτσάκη:
ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ & ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΩ,
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΚΑΝ
Αισθάνομαι την ανάγκη, μετά τη δημόσια ανακοίνωση της αποχώρησής μου, να απευθυνθώ προσωπικά σε όλους εκείνους τους φίλους, συναγωνιστές και πολίτες που επηρεάστηκαν από τη δική μου στάση και επιλογή να στηρίξω το συγκεκριμένο πολιτικό εγχείρημα.
Πολλοί από εσάς δεν γνωρίσατε το εγχείρημα αυτό μέσα από κομματικούς μηχανισμούς ή δημόσιες καμπάνιες. Το γνωρίσατε μέσα από εμένα, μέσα από τις δημόσιες τοποθετήσεις μου.
Μέσα από την προσωπική σχέση εμπιστοσύνης που χτίσαμε όλα αυτά τα χρόνια στον κοινό αγώνα για την αλήθεια στην υπόθεση των Τεμπών. Γι’ αυτό θεωρώ ότι σας οφείλω μια καθαρή κουβέντα.
Όταν στήριξα τη δημιουργία αυτού του φορέα, το έκανα πιστεύοντας ειλικρινά ότι επιχειρούσαμε να οικοδομήσουμε κάτι διαφορετικό: Ένα πραγματικό Κίνημα Πολιτών. Έναν χώρο συμμετοχής, συλλογικότητας, δημοκρατίας και διαφάνειας.
Αυτό πίστεψα. Αυτό υποστήριξα. Αυτό σας μετέφερα.
Σήμερα, μετά από μήνες προσπαθειών, προτάσεων, παρεμβάσεων και αναμονής, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το εγχείρημα ακολούθησε διαφορετικό δρόμο από εκείνον που οραματίστηκα και για τον οποίο ζήτησα τη δική σας εμπιστοσύνη.
Για τον λόγο αυτό αισθάνομαι ότι οφείλω να σας ζητήσω συγγνώμη.
Όχι γιατί ενήργησα με σκοπιμότητα ή γιατί σας παραπλάνησα συνειδητά. Αλλά γιατί σας κάλεσα να πιστέψετε σε μια προοπτική που τελικά δεν εξελίχθηκε όπως όλοι ελπίζαμε.
Η συγγνώμη αυτή είναι για μένα πράξη ευθύνης. Στη ζωή μας δεν κρινόμαστε μόνο από τις επιτυχίες μας, κρινόμαστε και από την ειλικρίνεια με την οποία αναγνωρίζουμε τις λανθασμένες εκτιμήσεις μας.
Θέλω όμως να γνωρίζετε και κάτι ακόμη: Δεν μετανιώνω για τον αγώνα, δεν μετανιώνω για την προσπάθεια, δεν μετανιώνω για την πίστη ότι οι πολίτες μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα. Αυτό που αλλάζει σήμερα δεν είναι οι αξίες μου, αλλά η πολιτική μου επιλογή.
Παραμένω εκεί όπου βρισκόμουν από την πρώτη ημέρα.
Δίπλα στην αλήθεια, δίπλα στη Δικαιοσύνη, δίπλα στις οικογένειες των θυμάτων των Τεμπών με την τεχνική μας ομάδα, όποτε και αν μας χρειαστούν. Δίπλα, όμως, και στους ανθρώπους που πιστεύουν ότι η Δημοκρατία δεν είναι υπόθεση αρχηγών αλλά ενεργών πολιτών.
Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε όλα αυτά τα χρόνια.
Και σας υπόσχομαι ότι θα συνεχίσω να λέω την αλήθεια όπως τη βλέπω, ακόμη κι όταν αυτή η αλήθεια είναι δύσκολη ή έχει προσωπικό κόστος. Γιατί, τελικά, η εμπιστοσύνη των ανθρώπων αξίζει περισσότερο από οποιαδήποτε θέση, τίτλο ή πολιτική σκοπιμότητα.















