Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 3 του Μετρό

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Γραμμή 3 του Μετρό. Η κίνηση των συρμών διεξάγεται και πάλι σε ολόκληρη τη Γραμμή Δημοτικό Θέατρο – Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.

«Ζητάμε συγνώμη από το επιβατικό μας κοινό για την αναστάτωση και την ταλαιπωρία που προκλήθηκε», τονίζει σε ενημέρωσή της η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ.

Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ, έπεσε ένας μετασχηματιστής στο Μαρούσι προκαλώντας προβλήματα στην ηλεκτροδότηση μεταξύ άλλων του Golden Hall και του Μετρό.

Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr
Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr

www.ertnews.gr

Πηγή www.ertnews.gr