Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

ΕΣΥ: Νοσηλεύτρια στο ΤΕΠ Ρεθύμνου εξηγεί γιατί παραιτήθηκε μετά από 20 χρόνια

«Ο κόσμος δεν έχει που να πάει διότι δεν γίνονται εδώ και αρκετό καιρό εξωτερικά ιατρεία οπότε όλο το βάρος πέφτει στο ΤΕΠ» λέει η νοσηλεύτρια που αποφάσισε να παραιτηθεί.

The post ΕΣΥ: Νοσηλεύτρια στο ΤΕΠ Ρεθύμνου εξηγεί γιατί παραιτήθηκε μετά από 20 χρόνια appeared first on in.gr.

Πηγή www.in.gr