Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Πλωτό αντλιοστάσιο στην Υλίκη εξασφαλίζει την άρδευση του Κωπαϊδικού πεδίου – Αυτοψία Παπασταύρου στο έργο

Σταθερή παροχή νερού για τους αγρότες στην Κωπαΐδα, εξασφαλίζει το πλωτό αντλιοστάσιο που τέθηκε σε λειτουργία στην λίμνη Υλίκη. Σε χρόνο ρεκόρ ολοκληρώθηκε το μόνιμο αυτό έργο, το οποίο επιθεώρησε ο υπουργός Ενέργειας και Περιβάλλοντος Σταύρος Παπασταύρου.

Η Υλίκη από το 2009 δεν είναι βασικός τροφοδότης νερού της Αττικής, είναι η «ρεζέρβα» νερού και το 2024 χρησιμοποιήθηκε καθώς υπήρχαν ζητήματα έλλειψης νερού και πλέον εκεί, λειτουργεί το νέο αντλιοστάσιο.

Υπήρχε ένα παλαιότερο αντλιοστάσιο, όμως λόγω του ότι υπήρχε ανομβρία τα προηγούμενα τρία χρόνια, η στάθμη της λίμνης έπεσε κατά 12 μέτρα με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί και έτσι 150.000 στρέμματα στην κοιλάδα της Κωπαΐδας αντιμετώπισαν ζήτημα με την άρδευση.

Μέσα σε 40 ημέρες, μετά από μια συντονισμένη συνεργασία μεταξύ του Δήμου, της Περιφέρειας, του Υπουργείου Περιβάλλοντος και της ΕΥΔΑΠ, εγκαταστάθηκε το νέο αντλιοστάσιο, το οποίο είναι ένα μόνιμο έργο. Συνολικά ο κάμπος της Κωπαΐδας έχει 300.000 στρέμματα και τα υπόλοιπα υδροδοτούνται κανονικά.

Δείτε περισσότερα στο ertflix.gr | Ακούστε περισσότερα στο ertecho.gr

«Υπήρχε ο υπαρκτός κίνδυνος, όπως μας τον είχε μεταφέρει ο περιφερειάρχης κύριος Σπανός, να έχουμε πρόβλημα στο Κωπαϊδικό πεδίο όσον αφορά περίπου 150.000 στρέμματα για τους αγρότες και μας είπε ότι πρέπει να λειτουργήσουμε για πρώτη φορά όχι πυροσβεστικά αλλά προληπτικά», δήλωσε σχετικά ο υπουργός Σταύρος Παπασταύρου που πραγματοποίησε αυτοψία στο έργο.

«Έτσι, σε συνεργασία με την ΕΥΔΑΠ, με την τεχνογνωσία και την επιχειρησιακή αρτιότητά της που έχει, φτιάχτηκε μέσα σε 40 μέρες το πλωτό αντλιοστάσιο. Έχουν κάνει έργα υποδομής και συνοδά έργα έτσι ώστε να διασφαλιστεί ότι οι αγρότες δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα στην περίοδο που ξεκινάει.»

ΡεπορτάζΚατερίνα Χριστοφιλίδου

www.ertnews.gr

Πηγή www.ertnews.gr