Μετά την ολοκλήρωση της αναμέτρησης ανάμεσα στη Νέα Ζηλανδία και το Βέλγιο (1-5) για τον 7ο όμιλο του Μουντιάλ, ο προπονητής των “κόκκινων διαβόλων” δήλωσε:
«Αυτό είναι που οι… γέροι έκαναν απόψε, εντός κι εκτός εισαγωγικών. Τώρα, δεν έχουμε κερδίσει τίποτα ακόμη, αλλά περάσαμε στην επόμενη φάση, ωστόσο, δόξα τω Θεώ, είχαμε μια διαφορά τεσσάρων τερμάτων κι αυτή μας έδωσε την ευκαιρία να είμαστε πρώτοι στον όμιλο. Κερδίζουμε μομέντουμ. Θα δούμε με ποιον θα παίξουμε στη φάση των «32», αλλά θα απολαύσουμε αυτή την πρώτη νίκη».
The post Γκαρσιά: «Αυτό είναι που οι… γέροι έκαναν απόψε, εντός κι εκτός εισαγωγικών» appeared first on www.ertsports.gr.















