Η πρώτη κίνηση του Άρη στο μεταγραφικό παζάρι του καλοκαιριού είναι γεγονός, με τους “κίτρινους” έρχονται σε συμφωνία με τον στόπερ Τομ Ντέλε Μπασίρου.
Πρόκειται για 26χρονο Νιγηριανό στόπερ, ο οποίος ανήκει στη Γουότφορντ και την περσινή σεζόν αγωνίστηκε ως δανεικός στην τουρκική Γκεντσλέρμπιρλιγκι, μετρώντας 30 συμμετοχές, όπως μετέφερε ο Τάσος Πακλατζής συνομιλώντας στον αέρα της ΕΡΑ ΣΠΟΡ με τον Γιάννη Σαντοριναίο.
Επιτακτική έκρινε ο ρεπόρτερ των “κιτρίνων” την ανάγκη για ενίσχυση στο κέντρο της άμυνας, καθώς στο ρόστερ έχει μείνει μόλις ένας στόπερ.
The post «Ο Άρης ήρθε σε συμφωνία με τον Ντέλε Μπασίρου» (audio) appeared first on www.ertsports.gr.















