Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Έρχεται ο εξοπλισμός για το Κέντρο «Ορίζοντες» – Σε λειτουργία το νέο κτίριο (αισίως) από 1η Σεπτεμβρίου

Την υπογραφή της σύμβασης για την προμήθεια του εξοπλισμού που είναι απαραίτητος για την λειτουργία του νέου κτιρίου του «Θεοδωρίδειου Κέντρου Ορίζοντες», γνωστοποίησε, μιλώντας στο KarditsaLive.Net, η πρόεδρος της δομής κ. Ευαγγελία Καραγιάννη.

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά το αργότερο μέχρι τις 15 Ιουλίου θα έχει έρθει και θα έχει εγκατασταθεί ο εξοπλισμός και με δεδομένο ότι όλο το κτίριο είναι κατασκευαστικά, θα αποκτήσει την πληρότητα που απαιτείται για να λειτουργήσει.

Σε ότι αφορά στην αδειοδότηση η κ. Καραγιάννη δήλωσε αισιόδοξη υπογραμμίζοντας ότι ξεπεράστηκαν ορισμένα προβλήματα που υπήρχαν με την εφορία και την διεύθυνση του ακινήτου, και ο φάκελος αναμένεται να συμπληρωθεί άμεσα και να κατατεθεί στην Περιφέρεια για να αδειοδοτηθεί. Υπάρχει ένα διάστημα περίπου 40 ημερών για να έρθει επιτροπή και να ελέγξει οπότε θεωρούμε ότι το σύνολο της διαδικασίας θα ολοκληρωθεί μέχρι τέλος Αυγούστου και οι «Ορίζοντες» θα στεγαστούν στο νέο κτίριο από τον Σεπτέμβριο.

Κλείνοντας η κ. Καραγιάννη επισήμανε ότι ουσιαστική η φετινή περίοδος ολοκληρώνεται τέλος Ιουνίου με την δομή να συνεχίζει να λειτουργεί υποστηρικτικά.

Π.Κ.

Πηγή www.karditsalive.net