Απαγορεύεται η διέλευση πεζών, ποδηλάτων και δικύκλων γενικώς.
Αγαπητοί συμπολίτες για πολλοστή φορά η πολύπαθη οδός Ηρώων Πολυτεχνείου (ίσως σε μερικούς προκαλεί αλλεργία το όνομα) κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Δρόμος που θυμίζει εμπόλεμη ζώνη. Θυμίζουμε ότι τις τελευταίες ημέρες η διέλευση είναι άκρως επικίνδυνη. Στις κακοτεχνίες, το ‘εγκληματικό έργο ‘ της πεζοδρόμησης, η ανυπαρξία πεζόδρομου στο αριστερό μέρος καθόδου,η μη ύπαρξη αποχετευτικού δικτύου, έρχεται να προστεθεί η διακοπή της ηλεκτροδότησης των λαμπτήρων.
Αγαπητοί συμπολίτες ο πιο κεντρικός δρόμος της πόλης, ένας δρόμος που διέρχονται χιλιάδες συμπολίτες, μαθητές δύο Δημοτικών σχολείων και Νηπιαγωγείων, τριών Γυμνασίων και δύο Λυκείων είναι ακατάλληλος και επικίνδυνος. Για πολλοστή φορά γράφουμε,’ θέμα χρόνου να θρηνήσουμε θύματα ‘.
Φτάσαμε στο σημείο μηδέν, να παρακαλάμε για το αυτονόητο. Την προστασία μας.
Όταν οι ανίκανοι γίνονται επικίνδυνοι ας φροντίσουν όσοι έχουν σεβασμό στους θεσμούς και στις αρχές που διέπουν μια σύγχρονη κοινωνία να πράξουν τα αυτονόητα.
Σίσκος Α. Βασίλειος















