Οι πληγέντες που έλαβαν πρώτη αρωγή λόγω της καταστροφής από την θεομηνία “Ιανός” υπέβαλλαν μία απλή αίτηση και τώρα καλούνται να το τεκμηριώσουν υποβάλλοντας τα δικαιολογητικά που προβλέπονται σε Κοινή Υπουργική Απόφαση.
Αυτό τόνισε μιλώντας στο KarditsaLive.Net, ο Γ.Γ. Αποκατάστασης Φυσικών Καταστροφών κ. Πέτρος Καμπούρης, επισημαίνοντας παράλληλα ότι η υπηρεσία πρέπει να κλείσει τους φακέλους και να ολοκληρώσει την διαδικασία που αφορά στην συγκεκριμένη θεομηνία.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι τις σχετικές ειδοποιήσεις θα τις λάβουν όλοι όσοι έχουν λάβει την πρώτη αρωγή των 5.000 ευρώ και εφόσον στην πορεία δεν έχει καθ’ οιονδήποτε τρόπο τεκμηριωθεί η ζημιά που έχουν υποστεί.
Αυτό, εξηγεί ο κ. Καμπούρης είναι η προβλεπόμενη διαδικασία, δεν αφορά μόνο στο νομό Καρδίτσας αλλά όλες τις περιοχές που επλήγησαν από τον “Ιανό” και αποτελεί νομική υποχρέωση της υπηρεσίας να ξεκαθαρίσει τους φακέλους.
Θέλω, υπογράμμισε ο κ. Καμπούρης, να είμαι καθησυχαστικός και δεν χρειάζεται να πανικοβάλλεται κανένας. Αναζητούνται κάποια στοιχεία, όπως γίνεται με όλες τις καταστροφές και εφαρμόζεται ο νόμος. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.
Υπάρχει, κατέληξε, ένα περιθώριο δύο μηνών για να τα προσκομίσουν ο υπόχρεοι και από κει και πέρα απαιτείται έλεγχος για το κλείσιμο των φακέλων που είναι πάρα πολλοί και θα απαιτηθεί χρόνος. Αυτό είναι όμως που πρέπει να γίνει για να ολοκληρωθεί, στο τέλος της διαδρομής, η υπόθεση με τον “Ιανό”.
Π.Κ.















