Το ψήφισμα εναντίωσης στην κατάργηση του Συνδέσμου Ύδρευσης Καρδίτσας και Λοιπών Δήμων στήριξε με απόφασή του το Δημοτικό Συμβούλιο Μουζακίου στην τελευταία συνεδρίαση και μετά από εισήγηση του δημάρχου κ. Στάθη.
Αρχικά ο κ. Καρανίσας που εκπροσωπεί τον Σύνδεσμο τόνισε ότι ο Σύνδεσμος της Καρδίτσας είναι υγιής σε αντίθεση με άλλους και αν καταργηθεί οι υπόλοιποι περιφερειακοί Δήμοι θα έχουν πρόβλημα.
Στη συνέχεια ο κ. Φροξυλιάς κατηγόρησε την κυβέρνηση για βίαιη κατάργηση και έριξε και μομφή στην πλειοψηφία που δεν την καταγγέλλει ξεκάθαρα.
Η απόφαση πάρθηκε τελικά ομόφωνα.
Π.Κ.
φωτογραφία αρχείου















