Οι επαγγελματίες της ευρύτερης περιοχής της Νεράιδας Πεζούλας του Δήμου Λίμνης Πλαστήρα έρχονται αντιμέτωποι με ένα υπαρκτό πλέον πρόβλημα, το οποίο βαίνει κλιμακούμενο:
Οι Παιδικές Κατασκηνώσεις Νεράιδας εδώ και αρκετό διάστημα τείνουν να λειτουργούν ανταγωνιστικά προς τις επιχειρήσεις της περιοχής, φιλοξενίας αλλά και εστίασης.
Ο Δήμος Λίμνης Πλαστήρα σύμφωνα με τo ΦΕΚ 2197/Β΄/17-04-2026 έχει αναλάβει την ευθύνη οργάνωσης και λειτουργίας των παιδικών κατασκηνώσεων της Νεραΐδας Πεζούλας, όπου σύμφωνα με το ανωτέρω ΦΕΚ δικαιούνται να φιλοξενηθούν παιδιά ηλικίας 6-16 ετών, παιδιά με αναπηρίες, ηλικιωμένοι των ΚΑΠΗ ή και όχι, εφόσον βρίσκονται σε οικονομική αδυναμία και ενήλικοι με αναπηρίες.
Ο Δήμος με το διοικητικό συμβούλιο που έχει ορίσει, εκμεταλλευόμενοι επιμέρους διατάξεις έχουν διευρύνει την φιλοξενία σε διάφορους συλλόγους, ομάδες….
Αναφέρουμε κάποιες μόνο περιπτώσεις του τελευταίου διαστήματος: Vespa Hellas, Harley, τουρνουά ποδοσφαίρου, Erasmus και το τελευταίο, ένα camp πολεμικών τεχνών 60 ατόμων για τέσσερις ημέρες..
Τελευταία μάλιστα ανήγγειλε ο Δήμαρχος ότι πέτυχε ενισχυμένη χρηματοδότηση για τις εν λόγω κατασκηνώσεις, αποδεικνύοντας το έντονο ενδιαφέρον γι΄αυτές του ιδίου και του διοικητικού συμβουλίου των κατασκηνώσεων. Ενδιαφέρον που αποδεικνύεται επίσης από το ότι εξασφάλισε άδεια λειτουργίας για όλον τον χρόνο!!
Επικροτούμε κάθε ενέργεια που βαίνει προς όφελος των πολλών και όχι την ιδιοτέλεια, από όπου κι αν προέρχεται. Δεν διαφωνεί κανείς με την εξωστρέφεια την οποία επιδιώκει ο Δήμος, την συμπερίληψη και όποιους άλλους βαρύγδουπους καινοφανείς όρους χρησιμοποιεί. Όμως όλα αυτά να γίνονται προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και της τοπικής επιχειρηματικότητας. Όταν ένας Δήμος φτάνει να έχει στις κατασκηνώσεις του μεγαλύτερη «πληρότητα» (πέραν των κατασκηνωτικών περιόδων για παιδιά και ηλικιωμένους) από τα καταλύματα της περιοχής και να προσφέρει επ΄αμοιβή φιλοξενία και φαγητό, κάπου αρχίζει να δημιουργείται πρόβλημα.
Θα ήταν άξιο συγχαρητηρίων αν έφερνε όλον αυτόν τον κόσμο για τον οποίο καυχάται και τον απορροφούσαν τα καταλύματα και οι χώροι εστίασης της περιοχής. Διαφορετικά τι;;; Λειτουργεί ως «μαγαζί» ανταγωνιστικό; Και με αθέμιτο ανταγωνισμό θα έλεγε κανείς, αφού αυτός έχει το καρπούζι, αυτός και το μαχαίρι, όπως λέει ο σοφός λαός μας…
Μήπως θα πρέπει να τεθεί ξανά το θέμα των παραχωρήσεων της Κατασκήνωσης Νεράιδας Πεζούλας σε διαφορετική βάση;; Όχι από νομικής πλευράς ίσως, αλλά από ηθικής πλευράς σίγουρα. Γιατί αλίμονο αν ένας Δήμος χάσει την ηθική του και βάλει τους δημότες του απέναντι!!
Δήμητρα Λιαπή















