Στο στούντιο του ΝΕΟ 103,3 και στην εκπομπή του δημοσιογράφου Σπύρου Μπαξεβάνου, ο Δήμαρχος Ρήγα Φεραίου, Δημήτρης Νασίκας, τόνισε με κατηγορηματικό τρόπο ότι η δημοτική αρχή δεν θα επιτρέψει το κλείσιμο του μοναδικού καταστήματος ΕΛΤΑ στο Βελεστίνο.
Το συγκεκριμένο κατάστημα αποτελεί ζωτικό σημείο εξυπηρέτησης για περίπου 15.000 πολίτες, όχι μόνο του Δήμου Ρήγα Φεραίου αλλά και των γύρω περιοχών, όπως επαγγελματίες, αγρότες και κάτοικοι του Δήμου Κιλελέρ, που καθημερινά εξυπηρετούνται από τις υπηρεσίες του.
Όπως ανέφερε ο Δήμαρχος, η διοίκηση των ΕΛΤΑ έχει ήδη δώσει τρίμηνη παράταση στη λειτουργία του καταστήματος, ωστόσο η τοπική κοινωνία και η δημοτική αρχή παραμένουν σε εγρήγορση, περιμένοντας πλέον τις αποφάσεις της κεντρικής διοίκησης.
«Δεν πρόκειται να μείνουμε αδρανείς. Το κατάστημα ΕΛΤΑ στο Βελεστίνο είναι αναγκαίο για την καθημερινότητα των πολιτών μας και για την οικονομική δραστηριότητα της περιοχής», τόνισε ο κ. Νασίκας, προσθέτοντας ότι θα συνεχιστούν οι επαφές με τους αρμόδιους φορείς για την οριστική διασφάλιση της λειτουργίας του.
Η συζήτηση στο ΝΕΟ 103,3 ανέδειξε την κρισιμότητα της παρουσίας των ταχυδρομικών υπηρεσιών σε τοπικό επίπεδο, ειδικά σε περιοχές με αγροτική δραστηριότητα και μικρές επιχειρήσεις, όπου η προσβασιμότητα σε υπηρεσίες όπως οι μεταφορές και οι συναλλαγές είναι καθοριστική για την καθημερινή ζωή των πολιτών.
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ:















