Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Ε.Ι.Ν.Κ.Υ.Ν.Κ.: Όλοι στην κινητοποίηση στα δικαστήρια Καρδίτσας την Παρασκευή (14/11)

Άλλη μία φορά «σέρνουν» στα δικαστήρια τους αγωνιζόμενους αγρότες, τον πρόεδρο και το γραμματέα της Ενωτικής Ομοσπονδίας Αγροτικών Συλλόγων Καρδίτσας, επειδή αυτοί δεν σκύβουν το κεφάλι και αγωνίζονται.

Η σιγή νεκροταφείου που θέλει να περάσει η κυβέρνηση θα μείνει στα χαρτιά.

Όπως και τα αγροτοδικεία των προηγούμενων κυβερνήσεων, η εκδίκαση των απεργιών των εργαζομένων ως παράνομες, οι ΕΔΕ και οι κλήσεις σε απολογία στους δημόσιους υπαλλήλους, η δίκες εναντίον προέδρων σωματείων που διοργανώνουν κινητοποιήσεις, εντάσσονται στη συνολικότερη προσπάθεια του κράτους να εμποδίσει κάθε φωνή διεκδίκησης.

Ειδικά τώρα που βγάζουν στη φόρα τα σχέδιά τους για «κουλτούρα πολέμου» και εικόνες με φέρετρα στην Ευρώπη. 

Για αυτό οι προσπάθειες καταστολής, ποινικοποίησης και τρομοκράτησης των λαϊκών αγώνων και των αγωνιστών βρίσκει απέναντί της το λαϊκό αίσθημα, την αλληλεγγύη και στήριξη των εργαζόμενων, των αγροτών, της νεολαίας.

Αυτοί που δεν «μπορούν», γιατί δεν θέλουν, να αποκαλύψουν όλη τη σαπίλα του συστήματός τους με το σκάνδαλο στον ΟΠΕΚΕΠΕ, με την προσπάθεια συγκάλυψης στο έγκλημα των Τεμπών, με τους εγκληματίες – Ναζί της χρυσής αυγής να αποφυλακίζονται, καταστρώνουν κυνήγι μαγισσών απέναντι στους αγωνιζόμενους αγρότες που παλεύουν συλλογικά για να μείνουν στον τόπο τους.

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ Ε.Ι.Ν.Κ.Υ.Ν.ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

ΓΑΖΟΣ ΕΚΤΟΡΑΣ

 

Ο Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΗΧΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Πηγή www.karditsalive.net