Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Μαία με "μπλοκάκι" θα προσλάβει το νοσοκομείο Καρδίτσας

Με απόφαση του Διοικητή του νοσοκομείου, Σταύρου Παπαγεωργίου, εκδόθηκε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη συνεργασία με μία Μαία.

Η πρόσληψη θα γίνει με καθεστώς έκδοσης δελτίου απόδειξης παροχής υπηρεσιών (Α.Π.Υ.) και αφορά πλήρη απασχόληση.

Η συνεργασία που προτείνει το Γ.Ν. Καρδίτσας έχει συγκεκριμένο χρονικό και οικονομικό πλαίσιο:

Διάρκεια: Ένα (1) έτος.

Ωράριο: 5νθήμερη εργασία εβδομαδιαίως.

Αμοιβή: Μηνιαίο κόστος 1.392,00 € (το οποίο αντιστοιχεί σε ημερομίσθιο 63,27 €). 

Οι αιτήσεις γίνονται μέχρι 1 Ιουλίου 2026 και ώρα 12.00.

Δείτε αναλυτικά την πρόσκληση εδώ.

Πηγή www.karditsalive.net