Με απόφαση του Διοικητή του νοσοκομείου, Σταύρου Παπαγεωργίου, εκδόθηκε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη συνεργασία με μία Μαία.
Η πρόσληψη θα γίνει με καθεστώς έκδοσης δελτίου απόδειξης παροχής υπηρεσιών (Α.Π.Υ.) και αφορά πλήρη απασχόληση.
Η συνεργασία που προτείνει το Γ.Ν. Καρδίτσας έχει συγκεκριμένο χρονικό και οικονομικό πλαίσιο:
Διάρκεια: Ένα (1) έτος.
Ωράριο: 5νθήμερη εργασία εβδομαδιαίως.
Αμοιβή: Μηνιαίο κόστος 1.392,00 € (το οποίο αντιστοιχεί σε ημερομίσθιο 63,27 €).
Οι αιτήσεις γίνονται μέχρι 1 Ιουλίου 2026 και ώρα 12.00.
Δείτε αναλυτικά την πρόσκληση εδώ.















