Το βράδυ της Τετάρτης 17 Ιουνίου, στην κεντρική πλατεία, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η ετήσια συναυλία του Ωδείου, όπου οι μαθητές παρουσίασαν ένα όμορφο και προσεγμένο πρόγραμμα με έργα κλασικής και σύγχρονης μουσικής.
Η βραδιά ήταν γεμάτη συγκίνηση, μουσική και θερμό χειροκρότημα από το κοινό, αναδεικνύοντας το αποτέλεσμα της προσεγμένης προετοιμασίας και του έργου του Ωδείου. Καθώς κάθε εκπαιδευτική χρονιά ολοκληρώνεται με τις πτυχιακές εξετάσεις, ευχόμαστε σε όλους καλή επιτυχία και δύναμη.
ΩΔΕΙΟ ΚΑΡΕΖΗ
















