Σε ποινή φυλάκισης καταδικάστηκε από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Βόλου ένας 37χρονος άνδρας, ο οποίος κρίθηκε ένοχος για κλοπή που σημειώθηκε το 2024 σε κατοικία της περιοχής.
Το ιστορικό
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, ο 37χρονος εισήλθε μεταμεσονύκτιες ώρες σε μονοκατοικία από φεγγίτη του κτιρίου. Αφού κατάφερε να αποκτήσει πρόσβαση στο εσωτερικό του σπιτιού, κατευθύνθηκε στο υπόγειο, από όπου αφαίρεσε μία τηλεόραση και ηχεία. Την ώρα της κλοπής, ο 57χρονος ιδιοκτήτης βρισκόταν στον δεύτερο όροφο της κατοικίας και κοιμόταν, χωρίς να αντιληφθεί την παρουσία του δράστη.
Η υπόθεση έφτασε ενώπιον του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Βόλου, όπου ο κατηγορούμενος δεν παρέστη κατά τη συζήτησή της και καταδικάστηκε ερήμην του
Η απόφαση
Το δικαστήριο, αξιολογώντας τα στοιχεία της δικογραφίας, έκρινε ένοχο τον 37χρονο και τον καταδίκασε ερήμην σε ποινή φυλάκισης 22 μηνών και χρηματική ποινή 400 ευρώ. Η ποινή μετατράπηκε προς 10 ευρώ ημερησίως, ενώ η έφεση διατηρεί αναστέλλουσα δύναμη.
Μαριαρένα Οικονομοπούλου















