Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

«Νέα Αρχή για τον Τόπο μας»: Υπάρχει λύση για την Άφησσο χωρίς πλήρη διακοπή των οικοδομικών εργασιών

Τη συζήτηση που έχει ανοίξει στην Άφησσο σχετικά με τις οικοδομικές εργασίες κατά τη θερινή περίοδο σχολιάζει με ανακοίνωσή της η δημοτική παράταξη «Νέα Αρχή για τον Τόπο μας», καταθέτοντας παράλληλα τη δική της πρόταση για την εξεύρεση συμβιβαστικής λύσης ανάμεσα στους επαγγελματίες του τουρισμού και τον κατασκευαστικό κλάδο.

Η παράταξη αναγνωρίζει ότι «οι οικοδομικές εργασίες και η διέλευση βαρέων οχημάτων στους στενούς δρόμους του παραθαλάσσιου οικισμού δημιουργούν προβλήματα κατά τους μήνες αιχμής, επηρεάζοντας την εικόνα και τη λειτουργία της τουριστικής αγοράς». Παράλληλα, ασκεί έντονη κριτική στον δήμαρχο Νοτίου Πηλίου, Μιχάλη Μιτζικό, υποστηρίζοντας ότι «απέφυγε να αναλάβει πρωτοβουλία για την επίλυση του ζητήματος και μετέφερε την ευθύνη στους πολίτες μέσω δημόσιας διαβούλευσης».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η πλήρης απαγόρευση των οικοδομικών εργασιών κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού δεν αποτελεί ρεαλιστική επιλογή, καθώς θα είχε σοβαρές επιπτώσεις για εργαζόμενους, επαγγελματίες και επενδυτές που δραστηριοποιούνται στον τομέα της οικοδομής και του τουρισμού.

Η «Νέα Αρχή για τον Τόπο μας» προτείνει μια μέση λύση που θα προκύψει μέσα από συνεννόηση όλων των εμπλεκόμενων πλευρών. Μεταξύ άλλων εισηγείται τον περιορισμό των εργασιών κατά τις ώρες αυξημένης τουριστικής κίνησης, την τήρηση συγκεκριμένου ωραρίου λειτουργίας των εργοταξίων και τον έλεγχο της διέλευσης βαρέων οχημάτων μέσα στον οικισμό. Παράλληλα, θεωρεί ότι μόνο κατά την περίοδο κορύφωσης της τουριστικής κίνησης, όπως ο Δεκαπενταύγουστος, θα μπορούσαν να εξεταστούν αυστηρότεροι περιορισμοί.

Η παράταξη καταλήγει ότι «απαιτείται πολιτική βούληση και ουσιαστικός διάλογος, ώστε να διασφαλιστεί τόσο η εύρυθμη λειτουργία της τουριστικής αγοράς όσο και η συνέχιση των αναπτυξιακών και οικοδομικών δραστηριοτήτων στην περιοχή».

www.ertnews.gr

Πηγή www.ertnews.gr