Από τις 7:30 το απόγευμα της Τετάρτης 7 Ιανουαρίου μέχρι και τις 00:30 της Πέμπτης, η Πυροσβεστική Υπηρεσία Καρδίτσας κλήθηκε και παρενέβη για περισσότερες από είκοσι περιπτώσεις πτώσης δέντρων στο Δήμο Καρδίτσας.
Ειδικότερα και σύμφωνα με τις πληροφορίες του KarditsaLive.Net, είχαμε παρεμβάσεις στην περιοχή του Αγίου Μηνά για τρία δέντρα, στην οδό Αντιγόνου για δύο δέντρα, ένα δέντρο έπεσε στην διασταύρωση των οδών Μαυρομιχάλη και Δωδεκανήσου ενώ είχαμε και δύο πτώσεις στο συνοικισμό Μαύρικα.
Επίσης τρία δέντρα έπεσαν στην περιοχή της Καρδιτσομαγούλας, τρία στην περιοχή Ρούσσου και δύο στην περιοχή Μητρόπολης. Ακόμα είχαμε πτώσεις δύο δέντρων στον δρόμο προς Καστανιά μετά τα «Κανόνια» και δύο στο 12ο χιλιόμετρο της επαρχιακής οδού Καρδίτσας-Κέδρου.
Η απομάκρυνση των δέντρων ολοκληρώθηκε από χθες το βράδυ, ενώ ο αρμόδιος αντιδήμαρχος για την πολιτική προστασία κ. Σωτήρης Αντωνίου, μιλώντας στην ηλεκτρονική μας εφημερίδα, επισήμανε ότι υπάρχουν και κάποιες περιπτώσεις δέντρων σε ιδιωτικούς χώρους που έχουν εμφανίσει προβλήματα από το μπουρίνι και θα παρέμβει η υπηρεσία πρασίνου.
Τέλος, να αναφέρουμε πως τα προβλήματα ηλεκτροδότησης στην πόλη αποκαταστάθηκαν αν και το πρωί της Πέμπτης παρουσιάσθηκαν κάποια διαστήματα με ολιγόλεπτες διακοπές.















