Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Παρουσιάζεται τον Σεπτέμβριο το λογότυπο του Δήμου Σοφάδων – Διατηρεί το παλιό λογότυπο ο Δήμος Μουζακίου

Το νέο λογότυπο του Δήμου Σοφάδων αναμένεται να παρουσιαστεί επισήμως στο Αναπτυξιακό Συνέδριο που θα διοργανώσει ο Δήμος τον Σεπτέμβριο και συγκεκριμένα από 25 έως 27 του μήνα.

Αυτό τόνισε μιλώντας στο KarditsaLive.Net ο δήμαρχος Δημοσθένης Κατσής τονίζοντας παράλληλα ότι αυτό που απομένει για να είναι και τυπικά «ενεργό» το νέο λογότυπο είναι το να πάρει ΦΕΚ καθώς έχουν ολοκληρωθεί όλες οι άλλες διαδικασίες.

Θυμίζουμε πως έχει επιλεγεί ως λογότυπο η μορφή της «Ιτωνίας Αθηνάς» η οποία λατρευόταν στο Πανθεσσαλικό ιερό της, το οποίο ιδρύθηκε κατά τα μυκηναϊκά χρόνια (1400-1100 π.Χ.) σε χώρο που βρίσκεται στη Δ.Κ. Φίλιας του Δήμου Σοφάδων και αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους της Θεσσαλίας.

Σε αντίθεση με τον Δήμο Σοφάδων η ανάλογη προσπάθεια του Δήμου Μουζακίου για νέο λογότυπο έχει εγκαταλειφθεί, όπως σημείωσε στην ηλεκτρονική μας εφημερίδα ο δήμαρχος Φάνης Στάθης.

Διατηρούμε και χρησιμοποιούμε, υπογράμμισε, το παλιό λογότυπο με τον Καραϊσκάκη χωρίς κάποιες επιπλέον προσθήκες. Έγινε μία προσπάθεια να ενταχθούν και άλλα στοιχεία που να παραπέμπουν και στις άλλες Δημοτικές Ενότητες, όπως το κάστρο Φαναρίου, τη γέφυρα Παμίσου και το φαράγγι Μουζακίου, αλλά τελικά δεν προχώρησε και πλέον δεν αποτελεί προτεραιότητα.

Π.Κ.

Πηγή www.karditsalive.net