Περισσότερα κοριτσάκια, σε σχέση με αγοράκια, γεννήθηκαν το 2025 στο νοσοκομείο Καρδίτσας, που είναι και ο μοναδικός φορέας υγείας που διαθέτει μαιευτική κλινική σε επίπεδο νομού.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε το KarditsaLive.Net συνολικά πραγματοποιήθηκαν 86 τοκετοί από τους μαιευτήρες-χειρουργούς του νοσοκομείου που έφεραν στον κόσμο ισάριθμα νεογνά. Από αυτά τα 44 ήταν γένους θηλυκού και τα υπόλοιπα 42 γένους αρσενικού.
Ευχή όλων το 2026 ο αριθμός των παιδιών που θα γεννηθούν στο νοσηλευτικό ίδρυμα να είναι τριψήφιος και όσο το δυνατόν μεγαλύτερος, πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό για ένα νομό που τον μαστίζει η υπογεννητικότητα.
Π.Κ.














