Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Σε συνεννόηση με τις υπηρεσίες πρασίνου η μεταφορά και εναπόθεση υπολειμμάτων καθαρισμού οικοπέδων

Μόλις πριν λίγες ημέρες ολοκληρώθηκε η προθεσμία που είχαν οι πολίτες να καθαρίσουν τα οικόπεδα τους και να κάνουν τις σχετικές δηλώσεις αλλά η υποχρέωση συντήρησης συνεχίζεται για όλο το καλοκαίρι.

Το KarditsaLive.Net, ανταποκρινόμενο στον προβληματισμό συμπολιτών για το που και πως θα μεταφέρουν τα υπολείμματα από τους καθαρισμούς των οικοπέδων, είτε πρόκειται για χόρτα είτε για κλαδέματα, επικοινωνήσαμε με αρμόδιους αντιδημάρχους και σε κάθε περίπτωση αυτό που μας είπαν ότι προέχει είναι η επικοινωνία με την υπηρεσία πρασίνου.

Ειδικότερα μιλήσαμε με τους αντιδημάρχους πρασίνου των Δήμων Καρδίτσας και Παλαμά κ.κ. Γούλα και Κουτσιώρα αντίστοιχα και τον αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας Σοφάδων κ. Κατσιαντώνη.

Ο κ. Γούλας τόνισε πως έχει υποδειχθεί ένα σημείο κοντά στην Καρδίτσα, εκεί που γίνεται και η εναπόθεση των κλαδιών, όπου οι δημότες μπορούν, αφού πρώτα μιλήσουν με την υπηρεσία πρασίνου, να μεταφέρουν τα κομμένα χόρτα. Σε περίπτωση που δεν μπορούν επικοινωνούν και πάλι, συνεννοούνται με την υπηρεσία και αφού τα εναποθέσουν σε σημείο που θα τους υποδεχθεί(όχι όμως χύμα) περνάει η υπηρεσία και τα συλλέγει.

Από την πλευρά του ο κ. Κουτσιώρας υπογράμμισε ότι όσοι δημότες θέλουν να μεταφέρουν υπολείμματα καθαρισμών θα πρέπει να επικοινωνούν με την υπηρεσία πρασίνου και θα τους υποδεικνύεται ο χώρος που έχει επιλεγεί γι αυτό το σκοπό. Σε σχετική μας ερώτηση ανέφερε πως σπάνια καλείται η υπηρεσία να συλλέξει και αυτό γίνεται μόνος σε ιδιαίτερες περιπτώσεις που δεν υπάρχει δυνατότητα.

Για τοποθέτηση των υπολειμμάτων πλησίον του οικοπέδου σε χώρο που θα μπορεί να τα συλλέξει η υπηρεσία, κατόπιν συνεννόησης μαζί της μίλησε και ο κ. Κατσιαντώνης. Σε περίπτωση που θα τα μεταφέρει μόνος του θα επικοινωνήσει και πάλι και θα ενημερωθεί για το σημείο που συνήθως το έχουν από πριν υποδείξει οι πρόεδροι των Τοπικών Κοινοτήτων.

Σε κάθε περίπτωση και οι τρείς αντιδήμαρχοι ξεκαθάρισαν πως πρέπει τα υπολείμματα να είναι αποκλειστικά χόρτα και κλαδιά και σε καμία περίπτωση μπάζα ή σκουπίδια, γιατί δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο να συμπεριλαμβάνονται και τέτοια στα φορτώματα.

Π.Κ.

Πηγή www.karditsalive.net