Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά των ναρκωτικών, ο Σύλλογος Γυναικών Καρδίτσας και οι Ομάδες Γυναικών Ταμασίου και Καλλιθήρου μέλη της Ομοσπονδίας Γυναικών Ελλάδας (ΟΓΕ) απευθύνονται στις εργαζόμενες και άνεργες, στις νέες μητέρες, στις φοιτήτριες και μαθήτριες.
Σας καλούμε να παλέψουμε μαζί ενάντια σε ό,τι “ναρκώνει” το μυαλό, τη συνείδηση και τη ζωή μας!
Σας καλούμε να δυναμώσουμε τον αγώνα ενάντια στην πολιτική Ευρωπαϊκής Ένωσης και κυβερνήσεων που ναρκοθετεί τη ζωή και το μέλλον μας, καθώς :
- Μας θέλουν μόνες, ναρκωμένες και συμβιβασμένες με τη σημερινή βαρβαρότητα.
- Προβάλλουν ως “ατομικό δικαίωμα” τη χρήση ουσιών, με τα ποσοστά υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ, ενασχόλησης με τυχερά παιχνίδια και με τα social media στους εφήβους στη χώρα μας να αυξάνονται συνεχώς.
- Διαλύουν τα “στεγνά” θεραπευτικά προγράμματα, πριμοδοτούν τα προγράμματα χορήγησης υποκαταστάτων και τις δομές “μείωσης βλάβης”. Προωθούν την ιδιωτικοποίηση της απεξάρτησης.
- Θέλουν τη χρήση ουσιών νόμιμη και τον νέο άνθρωπο μόνιμα εξαρτημένο από ουσίες, θεωρούν την πρόληψη και την απεξάρτηση “κόστος προς εξορθολογισμό”, γι αυτό ταυτίζουν την αντιμετώπιση με τη διανομή καθαρών συρίγγων και την πρόληψη με διαφημιστικές καμπάνιες.
- Ονομάζουν τους χρήστες ουσιών “ασθενείς”, ενώ η τοξικοεξάρτηση είναι ένα πολυπαραγοντικό βαθιά κοινωνικό φαινόμενο, που συνδέεται με τις οικονομικές, κοινωνικές συνθήκες εργασίας και ζωής. Γι’ αυτό χρειάζεται να αντιμετωπίζεται, με έμφαση στην Πρόληψη, τη Θεραπεία, την Επανένταξη με στεγνά προγράμματα και όχι να ιατρικοποιείται.
- Μας πετάνε την μπανανόφλουδα της “αυτοδιάθεσης του σώματος”, για να κρύψουν ότι η πραγματική ελευθερία στις επιλογές υπάρχει μόνο όταν στηρίζεται στην ικανοποίηση των σύγχρονων αναγκών μας, όταν εξασφαλίζονται για όλες και όλους δημόσιες και δωρεάν υπηρεσίες υγείας, πρόνοιας, πρόληψης, θεραπείας και αποκατάστασης.
- Θέλουν να συμβιβαστούμε με ένα σχολείο που εξοντώνει, σε ένα σύστημα αξιών που προάγει τον ανταγωνισμό, τον ατομισμό, τον εγωιστικό τρόπο σκέψης και στάσης ζωής, στο έδαφος της απομόνωσης και της αλλοτρίωσης που ωθεί τα παιδιά μας στη χρήση από τις μαθητικές ηλικίες. Είναι τραγικό το ότι πάνω από το 70% των μαθητών και μαθητριών θεωρεί ότι η κάνναβη δεν είναι ναρκωτικό, ενώ η ηλικία πρώτης επαφής με τα ναρκωτικά μειώνεται συνεχώς, αγγίζοντας σήμερα τα 13έτη.
- Είναι η ίδια πολιτική, που θέλει να συνηθίσουμε τα φέρετρα, να θέσουμε τη ζωή, το μυαλό και τα χέρια μας για να θησαυρίζουν μια χούφτα παράσιτα, που αιματοκυλούν τους λαούς σε κάθε γωνιά του πλανήτη, με εκείνη που γεννά και αναπαράγει το φαινόμενο της τοξικοεξάρτησης.
- Είναι η ίδια πολιτική που ιδιαίτερα στις νέες μητέρες προωθεί τις “garden moms”, όπου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (όπως το TikTok) μοιράζουν “ρουτίνες κάνναβης” για να “αντέξουν” τη σκληρή καθημερινότητα και το βάρος της “αποκλειστικής ευθύνης” στο μεγάλωμα των παιδιών σε ένα κράτος εχθρικό στη μητρότητα. Άλλη μια παγίδα του διαχωρισμού σε “σκληρά” και “μαλακά” ναρκωτικά, για να πλουτίζουν οι επιχειρηματικοί όμιλοι από τη νομιμοποίηση της κάνναβης.
Ο αγώνας για ζωή με δικαιώματα στη μόρφωση, στη δουλειά, στον ελεύθερο χρόνο είναι και αγώνας ενάντια σε όλα τα ναρκωτικά!
Ενώνουμε τη φωνή μας με το Εθνικό Συμβούλιο κατά των Ναρκωτικών (ΕΣΥΝ), και στηρίζουμε το παράρτημα που ιδρύθηκε και στην Καρδίτσα την Πέμπτη 25 Ιούνη.
Ενώνουμε ακόμα την φωνή μας με τους εργαζόμενους στην πρόληψη και την απεξάρτηση, τα μέλη των θεραπευτικών προγραμμάτων και τις οικογένειες και διεκδικούμε:
- Πρωτογενή πρόληψη με ενίσχυση των Κέντρων Πρόληψης με επαρκές και μόνιμο προσωπικό. Αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης και δημιουργία νέων Κέντρων Πρόληψης όπου δεν υπάρχουν. Καμία σκέψη για κλείσιμό τους ή για αλλαγή περιεχομένου του έργου τους.
- Διαρκή και ολοκληρωμένα επιστημονικά προγράμματα πρόληψης σε όλο το σχολικό πληθυσμό (μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς) από τα Κέντρα Πρόληψης.
- Ενίσχυση και δημιουργία “στεγνών” θεραπευτικών προγραμμάτων με επαρκές και μόνιμο προσωπικό, ως κύρια μορφή θεραπείας.
- Αντιναρκωτική πολιτική που θα πατά στο τρίπτυχο “πρόληψη – θεραπεία – επανένταξη” και στη βάση της θα έχει τις κοινωνικές αιτίες που γεννούν το πρόβλημα της χρήσης και της εξάρτησης.
- Ετήσιες εθνικές επιστημονικές έρευνες για την παρακολούθηση της τάσης των εξαρτήσεων.
- Καμία εμπλοκή ιδιωτών και ΜΚΟ σε πρόληψη και απεξάρτηση.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΟΜΑΔΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΕΚΛΙΖΑΣ “ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΦΥΤΣΙΛΗ”
ΟΜΑΔΑ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΤΑΜΑΣΙΟΥ














