Το Νομαρχιακό Τμήμα Καρδίτσας της ΑΔΕΔΥ στηρίζει την 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση που πραγματοποιούν, την Τετάρτη 24 του Ιουνίου, οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες, που παλεύουν ενάντια στις αντιλαϊκές-αντεργατικές πολικτικές της κυβέρνησης.
Οι αποδοχές των εργαζομένων, με τη συνεχιζόμενη και συνειδητή υποβάθμισή τους, δεν μπορούν να καλύψουν τις βασικές ανάγκες για στέγη, ενέργεια και διατροφή.
Η οριζόντια αύξηση των 40 ευρώ μικτά τον μήνα αποτελεί πρόκληση και εμπαιγμό για τους εργαζόμενους.
Τα τελευταία 15 χρόνια πληρώνουν ακριβά και δυσανάλογα την κρίση που δημιούργησαν άλλοι και, ακόμη και σήμερα, βρίσκονται σε καθεστώς οικονομικού διωγμού.
Μονόδρομος για όλους είναι η διεκδίκηση της μόνιμης δουλειάς για όλους και η μονιμοποίηση των συμβασιούχων και όλων των εργαζομένων με διάφορα προγράμματα κλπ, η κάλυψη όλων των κενών οργανικών θέσεων με μόνιμο προσωπικό, η υπεράσπιση της «μονιμότητας», η κατάργηση της απαγόρευσης μετατροπής των συμβάσεων σε Αορίστου Χρόνου, η κατάργηση της διάταξης «Βορίδη» και του πειθαρχικού πέλεκυ στους αιρετούς που δεν συμμορφώνονται προς «τας αντεργατικάς υποδείξεις».
Οι εργαζόμενοι ενωμένοι αγωνίζονται και διεκδικούν:
•Μαζικές μόνιμες προσλήψεις και στελέχωση των υπηρεσιών των Περιφερειών
•Αυξήσεις 20% στους μισθούς και επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού.
•Υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας
•Εξομοίωση αποζημιώσεων και επιδομάτων με τις ελεγκτικές υπηρεσίες φορέων του δημόσιου τομέα.
ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ – ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ
Για την Ε.Γ. του Ν.Τ Καρδίτσας
Ο Πρόεδρος
Απόστολος Ταξιάρχης
Η Γραμματέας
Πηνελόπη Μπούτα















