Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. με ανακοίνωσή της αναφέρει ότι «στηρίζει την 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση των εργαζομένων στις Περιφέρειες που προκήρυξε η ΟΣΥΑΠΕ αύριο, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, απαιτώντας επίλυση στα δίκαια, αυτονόητα αιτήματα της:
Μαζικές μόνιμες προσλήψεις – στελέχωση των υπηρεσιών και διάθεση όλων των απαραίτητων μέσων και εξοπλισμού.
Αυξήσεις 20% στους μισθούς. Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού.
Εξομοίωση αποζημιώσεων και επιδομάτων με τις ελεγκτικές υπηρεσίες φορέων του δημόσιου τομέα. Χορήγηση ελεγκτικού επιδόματος σε όλες τις ελεγκτικές υπηρεσίες και τις υποστηρικτικές δομές των Περιφερειών.
Υπογραφή ΣΣΕ για τους υπαλλήλους των Περιφερειών, με θεσμικά ζητήματα, μη μισθολογικές παροχές κλπ».
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος














