Τρεις δικαστίνες του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου, στις οποίες η κυβέρνηση του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ είχε επιβάλει κυρώσεις, κατέθεσαν την Τετάρτη (24/6) μήνυση κατά του Αμερικανού προέδρου και άλλων αξιωματούχων, θεωρώντας ότι τα μέτρα που λήφθηκαν εις βάρος τους είναι παράνομα.
Στη μήνυση που κατατέθηκε στη Νέα Υόρκη, οι δικαστίνες Κίμπερλι Πρόουστ από τον Καναδά, Σολομί Μπαλούνγκι Μπόσα από την Ουγκάντα και Ρεν Αντελαΐντ Σοφί Αλαμπινί‑Γκανσού από το Μπενίν υποστηρίζουν ότι οι κυρώσεις είχαν στόχο την «άσκηση εξωδικαστικών πιέσεων».
Η κυβέρνηση Τραμπ είχε επιβάλει κυρώσεις σε αρκετούς δικαστές του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου, συμπεριλαμβανομένου και του εισαγγελέα.
Οι κυρώσεις απαγορεύουν στις δικαστίνες την είσοδο στις Ηνωμένες Πολιτείες και «παγώνουν» οποιεσδήποτε οικονομικές ή ακίνητες συναλλαγές τους εντός της αμερικανικής επικράτειας.
Μετάφραση: Ουαλίντ Ελίας
Πηγή : elnashra
Σχετική είδηση: ΗΠΑ: Νέες κυρώσεις κατά δικαστών του ΔΠΔ ανακοίνωσε ο Ρούμπιο
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος















