Η Καίτη Γαρμπή ανακοίνωσε μέσω βίντεο στον προσωπικό λογαριασμό της στο Instagram ότι αναγκάζεται να ακυρώσει ορισμένες από τις προγραμματισμένες καλοκαιρινές εμφανίσεις της, εξαιτίας ενός προβλήματος υγείας.
Η τραγουδίστρια αποκάλυψε ότι κατά τη διάρκεια του τελικού του «Just The 2 Of Us» υπέστη σοβαρή ψύξη, η οποία της προκάλεσε προσωρινή παράλυση στο χείλος. Όπως ανέφερε, εδώ και περίπου έναν μήνα ακολουθεί θεραπεία με κορτιζόνη και παρατηρεί καθημερινά αργή αλλά σταθερή βελτίωση στην κατάστασή της.
Ωστόσο, η κατάσταση επιδεινώθηκε, καθώς η ψύξη εξελίχθηκε σε σοβαρή φαρυγγολαρυγγίτιδα. Σύμφωνα με τη διάγνωση του γιατρού της, παρουσιάστηκε έντονο οίδημα στις φωνητικές χορδές, γεγονός που κατέστησε αναγκαία την πλήρη αποχή από την ομιλία για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες, καθώς και τη χορήγηση ειδικής αγωγής, προκειμένου να προστατευτεί η φωνή της.
«Ο γιατρός διέγνωσε έντονο οίδημα στις φωνητικές μου χορδές και μου επέβαλε αφωνία για τουλάχιστον τρεις εβδομάδες και ειδική αγωγή για να μην κινδυνεύσει η φωνή μου», αναφέρει συγκεκριμένα στο βίντεο η τραγουδίστρια.
Η Καίτη Γαρμπή εμφανίστηκε αισιόδοξη για την πορεία της υγείας της, εκφράζοντας την ελπίδα ότι σύντομα θα επιστρέψει στις επαγγελματικές της υποχρεώσεις και θα βρεθεί ξανά κοντά στο κοινό της, ενώ ευχαρίστησε τους θαυμαστές της για τη στήριξη και ζήτησε την αγάπη και τις ευχές τους.















