Για τις δύσκολες στιγμές στην προσωπική της ζώη μίλησε η Εύη Δρούτσα, δηλώνοντας πως έχει βιώσει πολλές φορές την αχαριστία.
«Σε προσωπικό επίπεδο την έχω βιώσει. Το επαγγελματικό δεν με αφορά καθόλου. Κάνεις καλά τη δουλειά σου; Είσαι εντάξει! Δεν είχα ποτέ πρόβλημα στη δουλειά μου… εδώ πήρανε δικά μου τραγούδια, δικό μου τραγούδι και το βάλανε για δικό τους», είπε η στιχουργός.
Ερωτηθείσα εάν της έχουν κλέψει στίχους, απάντησε: «Τραβάω λοιπόν μια κόκκινη γραμμή…ποιος το είπε αυτό; Αυτό το είπε ο Βασίλης Καρράς και το είπε με χαρά και μια μέρα με παίρνει τηλέφωνο η εταιρεία και μου λέει “μην πεις τίποτα. Το έχει βάλει σχεδόν όλο το κομμάτι στη Νατάσα Θεοδωρίδου”… πολλά υπογράφει στιχουργικά (ο Γιώργος Θεοφάνους), σ’ εμένα δεν τολμάει πολλά, πολλά, αλλά αυτό το έκανε».
«Μου είπε “ξέρεις συγγνώμη, αλλά κι εσύ”»
«Δεν κάνω τίποτα ποτέ…πολλοί μου το έλεγαν αλλά τους απάνταγα “έτσι είναι ο χαρακτήρας του”. Εγώ χωρίς να το καταλάβω με όλους έχω φιλική σχέση, είμαι φιλαράκι και όποιους μπορώ τους βοηθάω και σαν φιλαράκι… όταν ήρθε σπίτι μου (ο Γιώργος Θεοφάνους) μου είπε “ξέρεις συγγνώμη, αλλά κι εσύ”… η ουσία είναι πως είναι ένας πάρα πολύ καλός συνθέτης», πρόσθεσε η ίδια μιλώντας στη Huffpost.















