Το απόγευμα του Σαββάτου (13/9) στον Βόλο, αστυνομικοί της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Βόλου εντόπισαν άνδρα να κατέχει δίκυκλη μοτοσικλέτα και να κινείται με αυτήν, η οποία, όπως προέκυψε, τυγχάνει ιδιοκτησίας άλλου άνδρα και είχε αφαιρεθεί την 12η Αυγούστου 2025 από σημείο της πόλης.
Η αφαιρεθείσα μοτοσικλέτα κατασχέθηκε και αποδόθηκε στον νόμιμο δικαιούχο της.
Σε βάρος του ανωτέρω σχηματίστηκε δικογραφία από την Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Βόλου.















