Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Επιτροπή Αγώνα Καστανιάς – Μούχας: Φωνή βοώντος εν τη ερήμω…

Κάθε χρόνο μετράμε πλέον απώλειες χιλιάδων στρεμμάτων δάσους, εγκαταστάσεων, ακόμα και ανθρώπινων ζωών από τις πυρκαγιές.

Αυτό βέβαια είναι το αποτέλεσμα, η τραγική συνέπεια των πολιτικών που ακολουθούνται και που συνεχώς μειώνουν τη χρηματοδότηση για την πυροπροστασία αντί να την αυξάνουν.

Όλο αυτό το παραμύθι περί ιεράρχησης της πυροπροστασίας από κρατικούς και τοπικούς φορείς, προκαλεί πλέον οργή και αγανάκτηση!

Συσκέψεις επί συσκέψεων… Συναντήσεις επί συναντήσεων… Ανακοινώσεις… Φωτογραφίες για τις εφημερίδες…

Μέχρι και δεήσεις κάνουν κατά καιρούς! Όχι πως είναι κακό, αλλά καλό είναι να θυμόμαστε και το ρητό <<Συν Αθηνά και χείρα κίνει>>!

Μας λένε ότι είναι σε αυξημένη ετοιμότητα ο κρατικός μηχανισμός και θα πάνε όλα καλά.

Μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα και η καταστροφική αδιαφορία τους μας γεμίζουν οργή και αγανάκτηση!

Ένα χρόνο μετά τη συνέντευξη που δώσαμε πέρυσι για να αναδείξουμε το συγκεκριμένο θέμα, η κατάσταση όχι απλά δεν έχει βελτιωθεί, αλλά είναι χειρότερη από ποτέ!

Η εγκατάλειψη είναι εμφανής σε κάθε γωνιά της περιοχής μας παρόλο που αυτή η περιοχή αποτελεί το βασικό δασικό κομμάτι του δήμου Καρδίτσας αλλά και το μοναδικό παραλίμνιο κομμάτι του.

Οι αγροτικοί και δασικοί δρόμοι παραμένουν κατεστραμμένοι και απροσπέλαστοι. Κομμένοι σε διάφορα σημεία και μπαζωμένοι σε άλλα, αλλά και με πολλά πεσμένα και ξερά δέντρα! Από πότε; Από τον Ιανό έως και σήμερα!!!

Ακόμη και εντός του οικισμού οι εργασίες αποκατάστασης που έχουν γίνει είναι εξαιρετικά περιορισμένες και σίγουρα δεν μπορούν να χαρακτηριστούν επαρκείς.

Αναρωτιόμαστε λοιπόν…

Για ποια προετοιμασία έχουν το θράσος να μιλάνε οι αρμόδιοι φορείς;

Τί έχουν κάνει όλα τα τελευταία χρόνια η τοπική κοινότητα, ο δήμος, η περιφέρεια, το δασαρχείο, η πυροσβεστική για την πυροπροστασία στην περιοχή μας…;

Ας μας ενημερώσουν, αν μας διαφεύγει κάτι και ας μας πουν πώς έχουν σκοπό να προστατεύσουν τον κόσμο, τις περιουσίες και το περιβάλλον σε περίπτωση πυρκαγιάς!

Τους καλούμε έστω και τώρα, την ύστατη ώρα, να πάρουν το ζήτημα στα σοβαρά και να κινητοποιηθούν άμεσα!!! Να αφήσουν στην άκρη την ατομική ευθύνη που την έχουν κάνει πλέον καραμέλα διά πάσαν νόσον.

Όλοι αυτοί θέλουν να βεβαιώσουν πρόστιμα σε ιδιώτες που δεν πήραν μέτρα για τα χωράφια και τα οικόπεδά τους! Σε αυτούς ποιος θα επιβάλει πρόστιμα για όλα όσα δεν έκαναν;

Καλούμε σύσσωμο τον κόσμο της περιοχής μας να ασκήσει κάθε δυνατή πίεση προς τους αρμόδιους φορείς, αλλά επειδή πλέον έχουν αποδείξει περίτρανα την εγκληματική αδιαφορία τους, να είναι και σε ετοιμότητα.

Να είμαστε έτοιμοι όλοι μας να υπερασπιστούμε τους συνανθρώπους μας, τα σπίτια και τα ζωντανά μας, το περιβάλλον! Όσο αυτοί δεν θέλουν, μόνο εμείς μπορούμε!!!

Επιτροπή Αγώνα Καστανιάς – Μούχας

Μπόρλας Ηλίας

Γούζιου Άντζελα

Γιαννουσάς Αποστόλης

Ματσουκάς Προκόπης

Οικονόμου Δημήτριος

Πηγή www.karditsalive.net