Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Λιγότερα τα χιλιόμετρα πεζοδρομίων που θα αναπλαθούν στην Καρδίτσα

Λιγότερα θα είναι τα χιλιόμετρα πεζοδρομίων που θα κατασκευαστούν μέσω της εργολαβίας ανάπλασης που βρίσκεται σε εξέλιξη, σύμφωνα με τα όσα είπε στο Δημοτικό Συμβούλιο Καρδίτσας ο δήμαρχος Βασίλης Τσιάκος.

Αυτό γιατί η αύξηση των τιμών από την στιγμή που ξεκίνησε η εργολαβία δεν επιτρέπει να υλοποιηθεί το σύνολο του αρχικού σχεδιασμού και αναζητείται και άλλο χρηματοδοτικό εργαλείο.

Όλα τα παραπάνω ειπώθηκαν με αφορμή ερώτημα του κ. Γεννάδιου, που ζήτησε να πληροφορηθεί που βρίσκεται το έργο και γιατί δόθηκε παράταση ενός επιπλέον έτους για την ολοκλήρωσή του.

Ο κ. Τσιάκος τόνισε ότι θα ολοκληρωθούν η Κουμουνδούρου και η Σακελλαρίου που είναι ημιτελής και θα γίνει ανάπλαση σε ολόκληρη την Καποδιστρίου. Από κει και πέρα και ανάλογα τα κονδύλια που θα περισσέψουν θα υπάρξει προτεραιοποίηση αναγκών.

Σε ότι αφορά στις καθυστερήσεις επισήμανε ότι δεν είναι θέμα εργολάβου ή Δήμου αλλά υπουργείου που άργησε να πληρώσει.

Π.Κ.

Πηγή www.karditsalive.net