Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός έδωσε συναυλία στην Κρήτη για 17χρονο που παλεύει με τον καρκίνο


O Κωνσταντίνος Αργυρός / NDPPHOTO / ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΡΕΑΣ

Προσθήκη του newsit.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google



Με σύνθημε «Μια Αγκαλιά για τον Μάνο» ο Κωνσταντίνος Αργυρός ένωσε τις δυνάμεις του με τον Δήμο Αναστασιάδη το βράδυ της Δευτέρας (22.06.2026) και χάρισαν στους θαυμαστές τους ένα μοναδικό μουσικό υπερθέαμα.

Η συναυλία του Κωνσταντίνου Αργυρού είχε φιλανθρωπικό χαρακτήρα και έγινε για έναν  17χρονο που δίνει τη δική του μάχη με μία ιδιαίτερα επιθετική μορφή καρκίνου.

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός, πάντα κοινωνικά ευαισθητοποιημένος, ανταποκρίθηκε αμέσως στην πρόσκληση του Δήμου Χανίων και του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Χανίων και έθεσε τη μουσική και τη δημοφιλία του στην υπηρεσία αυτού του σημαντικού σκοπού.

Στη συναυλία, που πραγματοποιήθηκε στο Εθνικό Στάδιο Χανίων, συμμετείχε και ο Δήμος Αναστασιάδης, βάζοντας κι εκείνος το δικό του «λιθαράκι». Στη σκηνή ανέβηκαν επίσης και καλλιτέχνες από την Κρήτη. Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή που προβλήθηκε ένα μήνυμα του 17χρονου Μάνου, ο οποίος παρακολούθησε τη συναυλία μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς, μετά τις χημειοθεραπείες στην Ελλάδα, βρίσκεται σε εξειδικευμένο νοσοκομείο στις ΗΠΑ. Όλα τα έσοδα της συναυλίας θα δοθούν για να καλυφθεί το κόστος της νοσηλείας του εκεί.

Με τη μαζική παρουσία του κοινού στο Εθνικό Στάδιο Χανίων στάλθηκε ένα ισχυρό μήνυμα προσφοράς και αλληλεγγύης, με τη μουσική να δείχνει ξανά πως μπορεί να εμπνέει ελπίδα και να μεταμορφώνει την ευαισθησία σε πράξη αγάπης.



Πηγή: www.newsit.gr