Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Δυτική Όχθη: Ο ισραηλινός στρατός σκότωσε δυο άνδρες οι οποίοι πετούσαν μολότοφ


Οι ισραηλινές ένοπλες δυνάμεις ανακοίνωσαν ότι σκότωσαν δυο ανθρώπους κοντά στον οικισμό Καρμί Τσουρ, στη Δυτική Όχθη, υποστηρίζοντας πως εκσφενδόνισαν μολότοφ.

Στρατιώτες στοχοποίησαν ομάδα ανθρώπων που είχαν βάλει φωτιά σε ελαστικά αυτοκινήτων και πέταγαν αυτοσχέδιους εμπρηστικούς μηχανισμούς προς την κατεύθυνση του οικισμού, κατά την ανακοίνωση.

Το κείμενο προσθέτει πως δυο «τρομοκράτες» σκοτώθηκαν και τρίτος «εξουδετερώθηκε», χωρίς άλλες διευκρινίσεις, προσθέτοντας πως ουδείς στρατιωτικός του Ισραήλ τραυματίστηκε.

Το Ισραήλ κατέχει τη Δυτική Όχθη από το 1967. Εκεί ζουν –εξαιρουμένης της ανατολικής Ιερουσαλήμ– κάπου 500.000 έποικοι, ανάμεσα σε σχεδόν τρία εκατομμύρια Παλαιστίνιους.

Ο ΟΗΕ εξέφρασε πρόσφατα ανησυχία για το άνευ προηγουμένου επίπεδο της βίας στην περιοχή αυτή από πλευράς των εποίκων: κατά μέσο όρο, διαπράττονται έξι επιθέσεις την ημέρα που προκαλούν ζημιές ή θύματα, ανέφερε, χωρίς να κάνει διαχωρισμό μεταξύ νεκρών και τραυματιών.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 



Πηγή: www.iefimerida.gr