Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Ολοκληρώθηκε η πρόσληψη επτά συμβασιούχων στον Δήμο Παλαμά

Με απόφαση που υπογράφει ο δήμαρχος Παλαμά Σωκράτης Δασκαλόπουλος προσελήφθησαν επτά άτομα, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την αντιμετώπιση απρόβλεπτων και επειγουσών αναγκών στις διοικητικές υπηρεσίες.

Πιο αναλυτικά προσελήφθησαν:

-Δύο άτομα με ειδικότητα ΔΕ Διοικητικού -Λογιστικού με 4μηνη και 8μηνη σύμβαση

-Ένα άτομο με ειδικότητα Τ.Ε. Πολιτικών Μηχανικών με 4μηνη σύμβαση

-Ένα άτομο με ειδικότητα Π.Ε. Γεωπόνων με 8μηνη σύμβαση

-Δύο άτομα με ειδικότητα ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού με 2μηνη και 6μηνη σύμβαση

-Ένα άτομο Τ.Ε. Διοικητικού-Λογιστικού με 8μηνη σύμβαση

Όλες οι συμβάσεις ξεκινούν στις 15 Μαρτίου πλην μίας που ξεκινά στις 23 Απριλίου.

Περισσότερα για την απόφαση διαβάστε εδώ.

Π.Κ.

Πηγή www.karditsalive.net