Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Στο δυναμικό του Δήμου Καρδίτσας οι 22 συμβασιούχοι COVID-19 για τουλάχιστον 5 μήνες ακόμη

Την παραμονή των 22 συμβασιούχων, που προσελήφθησαν για να καλύψουν ανάγκες που προέκυψαν από την λήψη μέτρων για αντιμετώπιση του κορονοϊού, στον Δήμο Καρδίτσας, για επιπλέον πέντε μήνες, σηματοδότησε απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, που συνεδρίασε στις 19 Δεκεμβρίου.

Συγκεκριμένα όπως ανέφερε στο KarditsaLive.Net ο δικηγόρος των συμβασιούχων κ. Πετρόπουλος το δικαστήριο διατήρησε την προσωρινή διαταγή επί της αίτησης ασφαλιστικών μέτρων που είχαν καταθέσει και οι εργαζόμενοι θα παραμείνουν στις θέσεις τους τουλάχιστον μέχρι τις 15 Μαΐου 2026.

Με πιο απλά λόγια ο Δήμος είναι υποχρεωμένος, μέχρι τότε, να αποδέχεται την εργασία τους και να καταβάλει τις νόμιμες αποδοχές αναμένοντας την εκδίκαση.

Θυμίζουμε πως σε πρόσφατη συνεδρίασή της η Δημοτική Επιτροπή, με κατά πλειοψηφία απόφαση, είχε αποφασίσει να αντικρούσει τα ασφαλιστικά μέτρα.

Να σημειώσουμε εδώ πως οι εν λόγω εργαζόμενοι προσελήφθησαν στο Δήμο Καρδίτσας τον Φεβρουάριο του 2021 με χρονικό ορίζοντα σύμβασης πέντε μηνών, δηλαδή μέχρι τον Ιούλιο της ίδιας χρονιάς. Συνέχισαν να εργάζονται με παρατάσεις της σύμβασής τους και κατόπιν προσέφυγαν στην δικαιοσύνη για να μονιμοποιηθούν και έκτοτε με προσωρινές διαταγές συνεχίζουν εν αναμονή της οριστικής απόφασης.

Π.Κ.

 

Πηγή www.karditsalive.net