Ο ράπερ Mike μίλησε στον Alpha και στην εκπομπή «Happy Day» για το πρόβλημα υγείας του, καθώς είχε διαγνωστεί με καρκίνο στον όρχι, αλλά και για το πώς διαχειρίστηκε ψυχολογικά εκείνη την περίοδο.
«Είναι δύσκολο, αλλά το καλό είναι ότι είσαι μικρός, οπότε έχεις και τις αντοχές να αντεπεξέλθεις στις δυσκολίες. Το βρήκαμε γρήγορα, το αντιμετωπίσαμε και όλα καλά» είπε αρχικά ο Mike.
«Την ίδια ώρα, περνούν από το μυαλό σου αρνητικές σκέψεις, βλέπεις και τον εαυτό σου κουρασμένο, δεν είναι εύκολο, χάνεις και τα μαλλιά σου. Είναι δύσκολο, και για την ψυχολογία σου. Είναι πάρα πολύ περίεργο ως συναίσθημα, γιατί εκεί που βλέπεις τον εαυτό σου πολύ δυνατό και ικανό να κάνει τα πάντα, ξαφνικά νιώθεις ανήμπορος» συμπλήρωσε για το πρόβλημα υγείας του.
Mike: Τα επόμενα βήματά του στη μουσική
Παράλληλα, ο Mike στάθηκε στη μουσική του πορεία: «δεν έχω αφήσει τη μουσική, αλλά ασχολούμαι επαγγελματικά με την κομμωτική αλλά βγάζω και μουσική παράλληλα. Δεν ήμουν τόσο δραστήριος όσο ήμουν, ετοιμάζω παρά ταύτα ένα τραγούδι, το οποίο, υπολογίζουμε, πως θα κυκλοφορήσει σε έναν μήνα με video clip».
«Δεν ξέρω εάν θα έμπαινα ποτέ στη διαδικασία να κάτσω να ψάξω και να βρω ποιοι είναι οι γονείς μου, δεν με ενδιαφέρει» συμπλήρωσε ο Mike.
Καταλήγοντας, τόνισε: «βέβαια, μού το έχουν πει από μωρό παιδί ότι είμαι υιοθετημένος. Σίγουρα θα ήθελα να υιοθετήσω, αλλά στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ δύσκολη διαδικασία».















