Δρομολογούμε εξελίξεις για να είναι όσο το δυνατόν πιο γρήγορα έτοιμος ο δρόμος στη θέση «Γανέικα» Φυλακτής και πιστεύουμε ότι αυτό θα συμβεί μέχρι τις 15 Αυγούστου που θα έχει έρθει αρκετός κόσμος στην Τοπική Κοινότητα.
Αυτή ήταν η απάντηση που έδωσε ο δήμαρχός Παναγιώτης Νάνος κατά την ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα του κ. Παππή.
Η ζημιά προκλήθηκε από την κακοκαιρία “Erminio” που δεν ήταν τόσο έντονη που να δικαιολογεί την δημιουργία του προβλήματος ανέφερε ο κ. Νάνος. Αυτό αποδεικνύει, πρόσθεσε, το πόσο ευάλωτη έχει γίνει η περιοχή μετά το πέρασμα “Ιανού” και “Daniel”.
Είμασταν εκεί από την πρώτη στιγμή, συνέχισε, έγιναν όλες οι απαραίτητες ενέργειες, φέραμε γεωλόγο, αποφάνθηκε ότι δεν υπάρχει κίνδυνος για τον υπόλοιπο οικισμό και πως ήταν τοπικό φαινόμενο, όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων.
Στο σημείο αυτό ανέφερε ότι αλλάζει ο τρόπος διάθεσης των πόρων για αποκαταστάσεις και θα γίνεται διαχείριση από την Περιφέρεια. Εξασφαλίσαμε ένα ποσό 500.000 ευρώ για αποκαταστάσεις μετά από προσπάθειες και συναντήσεις σε υπουργεία για τα οποία χρήματα θα πρέπει να ακολουθηθεί μία διαδικασία που μέσα από τα νέα δεδομένα δεν θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν πριν τον Σεπτέμβριο.
Ως εκ τούτου, επειδή δεν μπορούμε να περιμένουμε μέχρι τότε, τροποποιήσαμε τον προϋπολογισμό μας, βρήκαμε χρήματα από αυτά που δεν έχουμε (μετατέθηκαν έργα χρονικά), και προβλέπουμε ποσό 78.000 ευρώ που θα ψηφιστεί και θα πάμε σε συλλογή προσφορών από περιορισμένο κύκλο εταιρειών, ώστε ο δρόμος να έχει αποδοθεί στην κυκλοφορία μέχρι τον 15Αύγουστο.
Ακολούθως ο κ. Νάνος έκανε μία ενημέρωση για το πως θα γίνεται η διαχείριση των αποκαταστάσεων από φυσικές καταστροφές. Στην ουσία παραχωρείται η αρμοδιότητα στις Περιφέρειες η οποία και κρίνει τις προτεραιότητες και εκτιμώ ότι οι χρόνοι θα συμπιεστούν. Το θέμα είναι αν θα συνοδεύεται η εκχώρηση αυτής της αρμοδιότητας από τους ανάλογους πόρους.
Π.Κ.














