Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

«Το έχω μυρίσει»: Η Ολίβια Ροντρίγκο για τους θαυμαστές που φορούν πάνες στις συναυλίες


Η Ολίβια Ροντρίγκο αποκάλυψε μια μάλλον απρόσμενη συνέπεια της ζωής πάνω στη σκηνή: ορισμένοι θαυμαστές είναι τόσο αποφασισμένοι να κρατήσουν τη θέση τους στην πρώτη σειρά, ώστε καταλήγουν να φορούν πάνες.

Η Αμερικανίδα τραγουδίστρια μίλησε για το φαινόμενο σε συνέντευξή της στο Kiss FM, περιγράφοντας μια πρακτική που, όπως είπε, έχει συναντήσει σε συναυλίες και μουσικά φεστιβάλ.

«Έχω βρεθεί σε συναυλίες και φεστιβάλ όπου κάποιοι φορούν πάνες για να παραμείνουν στην πρώτη σειρά», ανέφερε.

Ωστόσο, ήταν η επόμενη παρατήρησή της που τράβηξε την προσοχή.

«Ως ερμηνεύτρια, είναι κάτι που έχω… μυρίσει», είπε η 23χρονη τραγουδίστρια, προκαλώντας κύμα αντιδράσεων και χιουμοριστικών σχολίων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η δήλωση επανέφερε στη συζήτηση ένα φαινόμενο που κατά καιρούς απασχολεί τον κόσμο των μεγάλων συναυλιών, καθώς ορισμένοι θεατές αποφεύγουν να εγκαταλείψουν τη θέση τους ακόμη και για λίγα λεπτά, προκειμένου να εξασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή θέα προς τη σκηνή.

Η Ροντρίγκο, πάντως, φαίνεται πως θα συνεχίσει να το αντιμετωπίζει. Η τραγουδίστρια προετοιμάζεται για την περιοδεία «The Unraveled Tour», η οποία περιλαμβάνει 86 sold out συναυλίες σε Βόρεια Αμερική και Ευρώπη, από τον Σεπτέμβριο του 2026 έως τον Μάιο του 2027.

Το μόνο που μένει να ελπίζει κανείς είναι ότι οι πιο αφοσιωμένοι θαυμαστές της θα θυμηθούν πως, εκτός από την πρώτη σειρά, στις συναυλίες υπάρχουν και οι τουαλέτες.

Με πληροφορίες από Euronews



Πηγή: www.lifo.gr